اخبار داغ

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان به مناسبت شهادت سردار همدانی

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان به مناسبت شهادت سردار همدانی
سردار حسین همدانی رزمنده جبهه حق علیه باطل به مصداق “الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا”، تا آخرین لحظه عمر به مقاومت پرداخت و در جنگ تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. شهادت وی هم اکنون حاصل هزاران پیام به آزادی خواهان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان نا، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سردار حسین همدانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان پیام تسلیت و تبریک صادر نمود، متن پیام به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهاقان نا،,

 

,

باسم رب شهداء و الصدیقین

, باسم رب شهداء و الصدیقین,

سردار همدانی اسطوره ایثار و مقاومت، پس از سالها مبارزه با آمریکا و نوکران او سرانجام به دست تروریستهای تکفیری داعش جام شهادت را نوشید و به خیل همرزمانش و یاران امام حسین علیه السلام پیوست.

,

او که به مصداق حقیقی مجاهد فی سبیل الله بود، درس آزادی و آزادگی را به همه آزادمردان جهان آموخت و هیچ گاه در راه مبارزه با ظلم و استکبار و دشمن احساس خستگی و ناامیدی نکرد.

,

سردار همدانی با شهادت خود پیام مقابله با استکبار و ایستادگی در مقابل باطل را به همه رساند و در آستانه محرم به مولایش امام حسین علیه السلام اقتدا کرد و به دست تروریست های تکفیری داعش شربت شهادت نوشید.

,

شهادت سردار همدانی را به محضر امام زمان (عج)، نائب برحقش حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی)، همه دلاورمردان، همسنگران و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمائیم.

,

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

, والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان,

بهمن افشاری

, بهمن افشاری,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه