اخبار داغ

عذرخواهی‌مدیر‌شبکه‌یک‌از‌هنرمندان

عذرخواهی‌مدیر‌شبکه‌یک‌از‌هنرمندان
مدیر شبکه یک سیما درباره برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا «مهدی فرجی» در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مهمانان دعوت شده با تعداد صندلی‌های سالن همایش‌ها هم‌خوانی نداشت و بسیاری مجبور شدند به صورت ایستاده مراسم اختتامیه جشنواره جام جم را دنبال کنند، گفت: من از همه هنرمندانی که به اختتامیه آمدند ولی سالن جا نداشت و نتوانستیم خوب از آنها پذیرایی کنیم، عذرخواهی می‌کنم. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 
وی ادامه داد: ازدحام بالا بود و متاسفانه بسیاری از هنرمندان گرامی که به دعوت ما هم آمده بودند، مجبور شدند در شرایط نامطلوب پی‌گیر مراسم باشند. 
 
مدیر شبکه یک توضیح داد: ما معمولا و طبق روال همه مراسم‌ها ۱۰ درصد بیشتر از تعداد دعوت کردیم چون هم زمان با مراسم ما جشن انجمن منتقدان هم بود و ما فکر می‌کردیم حدود ۱۵ درصد از مهمانان ما به اختتامیه نیایند اما خوشبختانه همه آمده بودند و به همین دلیل بخشی از مهمانان ایستاده برنامه را دنبال کردند. 
 
وی همچین درباره ضرورت برگزاری این مراسم آن هم در اوج بی‌پولی صداوسیما تصریح کرد: این مطلب کاملا درست است. ما در شرایط مالی مناسبی نیستیم و برای این مراسم هم حامی مالی داشتیم. ضمن اینکه با توجه به اینکه حامی مالی هزینه مراسم را تقبل کرده بود، ما با سادگی تمام و بدور از سفره‌های رنگین و اسراف اختتامیه را برگزار کردیم. 
 
وی گفت: آن چه که در اختتامیه جشنواره جام جم روی داد، در ساده‌ترین شکل آن بود و ما تمام هزینه‌های اضافه را حذف کردیم.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه