اخبار داغ

خاطره تلخ یک شهروند کوثری از شبکه های اجتماعی؛

گروه هایی که همسرم را طلاق دادند!

گروه هایی که همسرم را طلاق دادند!
امروه با فعالیت روز افزون شبکه های اجتماعی و عضویت در گروه های مجازی در این شبکه ها مشکلات عدیده ای برای مردم بخصوص جوانان تازه ازدواج کرده به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیویمیز، شبکه های اجتماعی که از تهاجم فرهنگی غرب با ابزارآلاتی همچون ماهواره و ... سرچشمه می گیرد امروزه باعث شده است ضمن از بین رفتن بنیان خانواده اعتماد را بین زن و شوهر سلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیویمیز,

زن یا مرد خانواده با فعالیت و عضویت در انواع متنوع گروههای شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتس اپ، لاین و اینیستاگرام) به نوعی رفته رفته از خانواده خود دور می شود و به عبارتی دیگر ذوق و شوق شبکه های اجتماعی حس زندگی با امید را از وی سلب کرده و بی اعتنایی را در اعمال زندگی خود پیش می گیرد؛ چه وابستگی یکی از اعضای خانواه بنا بر مسائل اخلاقی و غیر اخلاقی باشد و چه مرتبط با شرایط کاری او باشد، به هر حال بایستی نسبت به توجه بیشتر به خانواده خود تلاش کرد.

,

یکی از شهروندان کوثری طی گفتگو با خبرنگار کیویمیز با بیان اینکه شبکه های اجتماعی همسرم را طلاق دادند اظهار کرد: هر وقت به خانه می آمدم هیچ غذایی برای خوردن نداشتیم؛ این درحالی بود که همسرم 24 ساعته چشمهایش را به گوشی همراه خود دوخته بود و ضمن اینکه هیچ حوصله ای برای من نداشت، ذوق و شوق فراوان به خواندن مطالب در گروههای شبکه های اجتماعی نشان می داد و گاه پوزخند می زد.

,

وی ادامه داد: چند صباحی گذشت ولی این میل همسرم به شبکه های اجتماعی بیشتر شد و کار را به جایی رساند که حتی با فرزندمان نیز تندی می کرد.

,

این شهروند خاطر نشان کرد: با اقتضا به شرایط کاریم (کارمند معمولی) برای اینکه نقش همسر را در بین خانواده تشریح کنم به نرمی و آرامی نصیحتش کردم تا بلکه این خلقیات خود را کنار بگذارد ولی بیشتر که شد هیچ؛ 2 روز بعد نامه ای از دادگاه با عنوان درخواست طلاق برایم پست شد که امید در زندگی را از من گرفت.

,

وی همچنی در ادامه بیان کرد» بعدا شنیدم همسرم با اشخاص دیگر در ارتباط بوده است و پنهانی رابطه برقرار میکرده است و فقط منتظر تلنگری از سوی من بود که آن هم با یک نصیحت خوش به سرانجام رسید.

,

شهروند کوثر افزود: طلاق به اصرار همسرم انجام یافت ولی بعد از گذشت چند ماه برگشت و عذر خواهی کرد و ...؛ اما چه فایده من معتاد بودم و او ....

,

وی گفت: بعد از مدتها فشاری که بر من وارد شده بود رفته رفته با یاری دوستان و آشنایان رفع شد و من سلامتی خود را به دست آوردم و به دنبال همسر سابقم رفتم که پس از مدتها دیدم گذشته ی من در او تکرار شده است، او هم معتاد و است و هم ....

,

نصیحتی که برای جوانان بخصوص جوانانی که تازه ازدواج کرده اند دارم این است که زندگی خود را به ابزارآلات غربی که خواهان براندازی زندگیتان هستند و بنیان خانواده شما را هدف گرفته اند نفروشیند چرا که زندگی باارزشتر از گروههای شبکه هی اجتماعی است.

,

این را بدانید که در اول من همسرم را طلاق ندادم؛ گروه های شبکه های اجتماعی همسرم را طلاق دادند و هر مصیبتی که بعدها دچار آن شد آثار مخرب همین شبکه های اجتماعی بود که زندگی شیرینمان را تبدیل به برزخی فراموش نشدنی کرد.

,

به گزارش کیویمیز، حرف اول و اخر را شهروند کوثری بیان کرد که امیدواریم عاقلانه تر و با هوشیاری کامل مسیر زندگی خود را مشخص و معین کنید.

, کیویمیز,

 

,

گزارش از میلاد عسگری

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه