اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سوادکوه تشریح کرد

برنامه های فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی در سوادکوه

برنامه های فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی در سوادکوه
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سوادکوه برنامه های فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی را در این شهرستان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوادکوه آنلاین، مصطفی فضلی امروز طی گفت و گویی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی، تلنگری برای یادآوری نقش و تاثیر کتاب در زندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوادکوه آنلاین,


وی با بیان اینکه کتاب خواندن یک هنر است، تاکید کرد: کتابخوانی تاثیر به سزایی در بالا بردن سطح آگاهی و اعتماد به نفس بویژه در نوجوانان و جوانان دارد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سوادکوه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه هایی همچون بازدید مسئولان شهرستانی از کتابخانه های عمومی، برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تورهای بازدید دانش آموزی در طول هفته، برگزاری زنگ مطالعه در مدارس شهرستان، افتتاح و تجهیز کتابخانه های مدارس بخشی از این برنامه ها است.

وی افزود: به برنامه هایی دیگر این هفته همچون مراسم عصر شعر عاشورایی، آیین تقدیر و تجلیل از خادمان کتاب، ایستگاه نقاشی، نشست کتاب خوان دانش آموزی، قصه گویی، مسابقات مکتوب فرهنگی،نویسندگی روزنامه دیواری و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه پشت کنکوریها و دانشجویان می توان اشاره کرد.

فضلی تصریح کرد: مسابقه بلند خوانی ویژه دانش آموزان پایه پنجم و ششم، اولین نشست کتاب خوانی دانش آموزی استانی در مدرسه مائده پل سفید و طرح کارگاه آموزشی مادران قصه گو که بصورت پایلوت در سوادکوه انجام می شود، سه برنامه شاخص شهرستانی است.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سوادکوه در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان شهرستانی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقا شاخص های کتابخانه ای شهرستان سوادکوه شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/  ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه