اخبار داغ

با حضور پرشور مردم صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نخستین روز از هفته بسیج در گرگان

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نخستین روز از هفته بسیج در گرگان
به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامی داشت بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گرگان به شعار « بسیج، ولایت و انتظار» برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با همت سپاه ناحیه گرگان و برخی از بانکها و نهاد های شهرستانی، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کاسب امین,

سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در این خصوص گفت: در این همایش بالغ بر۱۶۰ هزار بلیط در بین مردم توزیع شده بود که این امر نشان دهنده علاقه مردم برای برگزاری ورزش می باشد.

,

وی ضمن انتقاد به برخی از نهاد های شهرستانی و استانی گفت: برخی دستگاه‎ها در تبلیغات و فضاسازی برنامه پیاده ‎روی خانوادگی در گرگان کم کاری کردند.

,

مهاجر در پاسخ به این سوال که علت حضور مردم در این پیاده روی چیست، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور گرگان به واسطه اینکه نشان دهند هنوز پای این انقلاب هستند در این پیاده‎روی شرکت کردند و ما نخواستیم برنامه 5 آذر سالنی شود چرا که این حماسه در بستر جامعه صورت گرفت لذا این پیاده‎روی در بستر جامعه و خانواده‎ها صورت گرفت.

,

فرمانده سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد: 32 دستگاه اجرایی، بانک و بخش خصوصی برای برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی مشارکت کردند.

,

لازم به ذکر است، این همایش صبح امروز جمعه ۲۹ آبان، از ساعت ۷ در سه راه گلشهر آغاز و در محوطه باباطاهر نهارخوران با اهدای یک دستگاه خودروی سواری پراید، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، لوازم ورزشی و خانگی و غیره... به کار خود پایان داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه