اخبار داغ

برگزاری جشنواره دانش‌آموزان پژوهنده در هفته ی پژوهش و فناوری

برگزاری جشنواره دانش‌آموزان پژوهنده در هفته ی پژوهش و فناوری
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی از برگزاری جشنواره ی دانش‌آموزان پژوهنده در هفته ی پژوهش و فناوری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنگ اول، بهروز مهری در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق در سطح مدارس استان، علاوه بر برگزاری جشنواره ی تجلیل از پژوهشگران دانش‌آموزی، نمایشگاهی نیز از دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان از تاریخ 14 تا 18 آذرماه برگزار خواهد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ اول,


 مهری بازدید فرهنگیان و دانش‌آموزان از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی را از جمله برنامه های هفته ی پژوهش ذکر کرد و افزود: در سال جاری برنامه‌ ی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بر حسب تجارب سال‌های گذشته، بر خلاقیت و نوآوری پژوهشی تأکید دارد.

,
,


 به گفته ی مهری بازدید دانش‌آموزان از پارک، علم و فناوری، اجرای برنامه یک روز با دانشگاه به منظور بازدید و آشنا شدن دانش‌آموزان با محیط دانشگاهی، برگزاری نشست ها و هم اندیشی‌های پژوهشی در سطح کمیته های 19 گانه استان، تشویق و قدردانی از پژوهشگران، معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده برتر و ... از دیگر برنامه های اجرایی در هفته  ی پژوهش و فناوری خواهد بود  .

,
,


 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی با بیان این که هفته ی پژوهش و فناوری، فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف پژوهش و فناوری در آموزش و پرورش فراهم می‌سازد، ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها محدود به زمان هفته ی پژوهش و فناوری نشده و به طور همیشگی مورد توجه قرار گیرد. 
 

,
,
,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه