اخبار داغ

مدیر راه و شهرسازی سیروان عنوان کرد/

آمادگی اکیپ های راهداری سیروان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین

آمادگی اکیپ های راهداری سیروان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین
مدیر راه و شهرسازی سیروان گفت: جهت خدمات رسانی به زوار اربعین این اداره اقدام به تجهیز کامل راهدارخانه تونل آزادی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "ذوالفقار فولادی"، مدیر راه و شهرسازی سیروان در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین در خصوص ارائه خدمات به زائرین اربعین در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان سیروان در مسیر تردد زائرین اربعین، گشت های راهداری این شهرستان به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات به زائران می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین, .,

وی افزود: گشت های راهداری به دلیل افزایش تردد زائرین در این مسیر، به صورت 24 ساعته به منظور خدمت رسانی به زائران فعال هستند و این اکیپ ها در محور مواصلاتی سه راهی کارزان تا انتهای تونل آزادی مستقر شده  و به ارائه خدمات به مسافران و زائران حسینی می پردازند.

, .,

فولادی در ادامه به تجهیز راهدارخانه تونل آزادی برای خدمت به زائرین اربعین خبر داد و گفت: جهت خدمات رسانی به زوار اربعین این اداره اقدام به تجهیز کامل راهدارخانه تونل آزادی کرده است.

,

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر آماده سازی نمازخانه و سرویس بهداشتی در این راهدارخانه، اتاق های برای استراحت زوار نیز تجهیز و آماده شده است و زائرین اربعین می توانند از امکانات این راهدارخانه استفاده کنند.

,

وی بیان کرد: برای تجهیز این راهدارخانه 250 میلیون تومان هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه