اخبار داغ

پنج شنبه خونین در بوکان؛

13 کشته و زخمی در تصادفات آخر هفته بوکان

13 کشته و زخمی در تصادفات آخر هفته بوکان
مسئول فوریت های پزشکی بوکان از کشته شدن 4 نفر و مصدومیت 9 دیگر در نتیجه سه فقره تصادف در جاده های اصلی و فرعی این شهرستان در روز پنجشنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید طه قاسمی در گفت و گو با خبرنگار کانی پرس اظهار کرد: در پی تصادفاتی که امروز پنج شنبه (5 آذر) اتفاق افتاد 4 نفر کشته و 9 نفر نیز مصدوم  شدند که بلافاصله توسط تکنیسین فوریت های پزشکی به بیمارستان های بوکان و میاندواب و سقز منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

مسئول فوریت های پزشکی بوکان به تشریح حوادث پرداخت و افزود: راس ساعت 6 صبح امروز در 20 کیلومتری جاده بوکان-سقز در حادثه ای ناگوار یک دستگاه کامیون تریلی با خودرو سمند تصادف کرد و متاسفانه 3 نفر از سرنشینان سمند به همراه یکی از عابران پیاده که از محل عبور می کرد در دم جان خود را از دست داد و 2 نفر نیز مصدوم شدند که توسط فوریت های پزشکی جهت مداوا  به بیمارستان سقز انتقال داده شدند.

,

قاسمی تصریح کرد:  ساعت  10 صبح نیز خودرو سمند با وانت سایپا در فرعی جاده روستای حسین مامه در کیلومتری 25 جاده بوکان به میاندواب برخورد کرد و 5 مصدوم برجای گذاشت که چهار نفر از مصدومان توسط فوریت های پزشکی بوکان و مصدوم دیگر توسط فوریت های پزشکی میاندوآب به بیمارستان میاندواب برای مداوا اعزام شدند.

,

وی در خصوص حادثه سوم خاطر نشان کرد: سومین مورد از تصادفات اتفاق افتاده در بوکان مربوط به برخورد خودرو پراید با پیکان در 5 کیلومتری جاده بوکان به سقز روی داد که در این حادثه 2 نفر مصدوم در پی داشت که به بیمارستان بوکان منتقل شدند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه