اخبار داغ

یادبود شهدای مدافع حرم؛

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سیاهکالی مرادی» و «رشوند» برگزار می گردد

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سیاهکالی مرادی» و «رشوند» برگزار می گردد
مراسم هفتمین روز شهادت سرباز ولایت، مدافع حریم انقلاب شهید حمید سیاهکالی مرادی در قزوین و مراسم سومین روز شهادت عبدالرشید رشوند در الموت شرقی برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، مراسم گرامیداشت یادو خاطره مدافعان حرم، شهیدان سیاهکالی مرادی و رشوند آوه به ترتیب در قزوین و الموت شرقی برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر مینو، ,

بنا بر اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم شهدای مدافع حرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم “شهید حمید سیاهکالی مرادی” روز شنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۴ در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می گردد.

,

همچنین  مراسم سومین روز شهید مدافع حرم شهید عبدالرشید رشوند آوه که بعنوان فرمانده گردان امام حسین(ع) استان البرز در دفاع از حریم ولایت در سوریه به شهادت رسیده است در روز جمعه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح در مصلی شهر معلم کلایه در بخش الموت شرقی قزوین برقرار است.

,

عبدالرشید رشوند که اهل روستای آوه از توابع رودبار الموت قزوین می باشد، فرماندهی گردان امام حسین (ع) کرج را بر عهده داشت که در نزدیک شهر حلب سوریه در درگیری با متجاوزان به حریم اهل البیت (ع) به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید صبح روز چهار شنبه همزمان با اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از خیابان شهید بهشتی میانجاده کرج به سمت امام زاده محمد(ع) این شهر تشییع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه