اخبار داغ

مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس پارس آباد+تصاویر

مانور ایمنی در برابر زلزله در مدارس پارس آباد+تصاویر
مانور ایمنی در برابر زلزله همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله با همکاری ادارات شهرستان و دانش آموزان، در مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری پارس آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آران مغان، به مناسبت هشتم آذر ماه روز ایمنی در برابر زلزله، مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور»، در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان, به مناسبت هشتم آذر ماه روز ایمنی در برابر زلزله، مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور»، در شهرستان پارس آباد برگزار شد.,

مانور نمادین در مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری با حضور مسئولان، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، نیروهای امدادی و خدمات‎رسان برگزار و دانش‎آموزان پس از شنیدن آژیر خطر نحوه پناه‌گیری در نقاط امن کلاس و مدرسه، رسیدگی به مصدومان، امداد و نجات و اطفای حریق و غیره را تمرین کردند.

, مانور نمادین در مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری با حضور مسئولان، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، نیروهای امدادی و خدمات‎رسان برگزار و دانش‎آموزان پس از شنیدن آژیر خطر نحوه پناه‌گیری در نقاط امن کلاس و مدرسه، رسیدگی به مصدومان، امداد و نجات و اطفای حریق و غیره را تمرین کردند., مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری , مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه