اخبار داغ

دانشگاه زنجان در شانزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری حاضر می شود

دانشگاه زنجان در شانزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری حاضر می شود
هفته ملی پژوهش و فناوری، فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف پژوهش وفناوری در کشور فراهم می آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور، برای آینده برنامه ریزی و اقدامات بهتر و موثرتری را در دستور کار خود قرار دهند در این راستا دانشگاه زنجان در شانزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری حاضر می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنجانم، انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آنها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین ذی نفعان این حوزه به شیوه های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه و فن بازار، همایش ملی، مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی، فضایی را در کشور ایجاد می کند که ضمن ارتقاء شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالین در این عرصه، بسترسازی مستحکمی را برای ادامه راه، تقویت و توسعه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت،رفاه و امنیت برای مردم است در ابعاد اجتماعی و فرهنگی فراهم نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , زنجانم, ، انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آنها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین ذی نفعان این حوزه به شیوه های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه و فن بازار، همایش ملی، مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی، فضایی را در کشور ایجاد می کند که ضمن ارتقاء شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالین در این عرصه، بسترسازی مستحکمی را برای ادامه راه، تقویت و توسعه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت،رفاه و امنیت برای مردم است در ابعاد اجتماعی و فرهنگی فراهم نماید.,

مراسم ملی هفته پژوهش و فنآوری طی روزهای ۲۲ الی ۲۷ آذرماه سال جاری با شعار هفته پژوهش و فنآوری، عزم ملی و رویکرد جهانی در تهران  برگزار می شود . در همین راستا شانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه برگزار می شود . دانشگاه زنجان نیز آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خود به همراه طرحهایی که در مرحله نهایی داوری ستاد ملی هفته پژوهش برگزیده شده اند را در این نمایشگاه ، ارائه خواهد نمود.

,

همچنین مراسم استانی هفته پژوهش از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ آذرماه سالجاری مطابق برنامه ارائه شده توسط ستاد استانی بزرگداشت هفته پژوهش برگزار میشود.

,

دانشگاه زنجان علاوه بر مشارکت در اهم برنامه های هفته پژوهش و فنآوری استانی، به صورت خاص عهده دار برنامه نشست با صنایع طی روزهای ۱۴ الی ۱۷ آذرماه سال جاری است.

,

مطابق برنامه ارائه شده توسط ستاد استانی بزرگداشت هفته پژوهش در روز دوشنبه دانشگاه زنجان میزبان بازدید عمومی جمع کثیری از دانش آموزان استان خواهد بود.

,

امسال بنا به ابتکار ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری ، حداکثر از ۶ پژوهش برتر درحوزه ­های مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و علوم پزشکی در صبح روز ۱۸ آذرماه در محل دانشگاه علوم پزشکی تجلیل خواهد شد. بر همین اساس دانشگاه زنجان پژوهش­ های برتر خود در موضوعات مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی را در معرض رقابت و ارزیابی توسط کمیته علمی ستاد استانی قرار داده و بسیار امیدوار است نتایج بسیار خوبی را در این زمینه به­ دست آورد.

,

بی شک انتخاب فقط ۶ پژوهش برتر در سطح استان، جوابگوی فعالیت­های ارزنده پژوهشی و فناوری اعضای هیأت علمی دانشگاه زنجان نخواهد بود. به همین دلیل به تأسی از "آیین­ نامه برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استانها" و براساس "آئین­ نامه جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری" دانشگاه زنجان برنامه ویژه­ای جهت تجلیل از پژوهش های برگزیده دانشگاه زنجان در سطح استان ، پژوهشگران برتر دانشکده­ های چهارگانه و همچنین پژوهشگر برتر جوان خود طی هفته ملی پژوهش و فناوری دارد.

,

اسامی روزهای هفته ملی پژوهش و فناوری

, اسامی روزهای هفته ملی پژوهش و فناوری,

 

,
روز تاریخ اسم
یکشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۲ پژوهش ، فناوری و مدرسه
دوشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۳ پژوهش ، فناوری و صنعت
سه شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۴ پژوهش ، فناوری و دانشگاه کارآفرین
چهارشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۵ پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش
پنج شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۶ پژوهش ، فناوری ، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی
جمعه ۹۴٫۰۹٫۲۷ پژوهش ، فناوری ، حوزه و دانشگاه
, روز تاریخ اسم یکشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۲ پژوهش ، فناوری و مدرسه دوشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۳ پژوهش ، فناوری و صنعت سه شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۴ پژوهش ، فناوری و دانشگاه کارآفرین چهارشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۵ پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش پنج شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۶ پژوهش ، فناوری ، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی جمعه ۹۴٫۰۹٫۲۷ پژوهش ، فناوری ، حوزه و دانشگاه , روز تاریخ اسم , روز, روز, تاریخ, تاریخ, اسم, اسم, یکشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۲ پژوهش ، فناوری و مدرسه , یکشنبه, یکشنبه, ۹۴٫۰۹٫۲۲, پژوهش ، فناوری و مدرسه, دوشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۳ پژوهش ، فناوری و صنعت , دوشنبه, دوشنبه, ۹۴٫۰۹٫۲۳, پژوهش ، فناوری و صنعت, سه شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۴ پژوهش ، فناوری و دانشگاه کارآفرین , سه شنبه, سه شنبه, ۹۴٫۰۹٫۲۴, پژوهش ، فناوری و دانشگاه کارآفرین, چهارشنبه ۹۴٫۰۹٫۲۵ پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش , چهارشنبه, چهارشنبه, ۹۴٫۰۹٫۲۵, پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش, پنج شنبه ۹۴٫۰۹٫۲۶ پژوهش ، فناوری ، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی , پنج شنبه, پنج شنبه, ۹۴٫۰۹٫۲۶, پژوهش ، فناوری ، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی, جمعه ۹۴٫۰۹٫۲۷ پژوهش ، فناوری ، حوزه و دانشگاه , جمعه, جمعه, ۹۴٫۰۹٫۲۷, پژوهش ، فناوری ، حوزه و دانشگاه,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه