اخبار داغ

مسئول روابط عمومی فرمانداری کلاله:

کانال تلگرامی ستاد انتخابات کلاله آغاز به کار کرد/ به دنبال ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی ایرانی هستیم + عکس

کانال تلگرامی ستاد انتخابات کلاله آغاز به کار کرد/ به دنبال ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی ایرانی هستیم + عکس
مسئول روابط عمومی فرمانداری کلاله از آغاز رسمی فعالیت کانال تلگرامی ستاد انتخابات شهرستان کلاله خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی باقری در گفتگویی اظهار داشت: کانال تلگرامی همگام با انتخابات کلاله با هدف اطلاع رسانی آنلاین اطلاعیه ها، قوانین، اخبار و رویدادهای انتخاباتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: این کانال ارتباطی به نشانی https://telegram.me/kalalehp ضمن درج خبرهای مندرج در پرتال فرمانداری، اطلاعیه ها، قوانین، اخبار و رویدادهای انتخاباتی در سطوح ملی، استانی و بویژه حوزه انتخابیه شهرستان کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه را پوشش خواهد داد.

,

مسئول روابط عمومی فرمانداری کلاله تاکید کرد: علاقمندان به اخبار و رخدادهای انتخاباتی و وقایع مهم شهرستانی می توانند با کلیک بر روی لینک یاد شده و سپس تایید دکمه join از ضمن عضویت در کانال فوق بصورت آنلاین و شبانه روزی در جریان آخرین اخبار و اطلاعات انتخاباتی حوزه انتخابیه کلاله قرار بگیرند.

,

, ,

, ,

باقری گفت: از آنجایی که نرم افزار اجتماعی تلگرام دارای کاربران زیادی است، ابتدا تلاش شد تا از این نرم افزار برای اطلاع رسانی استفاده شود اما همانطور که می دانید اطلاعات رد وبدل شده در این نرم افزار در بیش از 11 کشور کپی برداری می شود و با اجازه ای که کاربران به تلگرام داده اند، امکان تغییر متن ارسالی توسط تلگرام نیز وجود دارد؛ لذا درصدد هستیم جهت امنیت بیشتر از شبکه های اجتماعی داخلی نیز استفاده کنیم تا کاربران برای دسترسی به اخبار قابل استناد، چندین منبع داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: نرم افزار بیسفون که به تازگی توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد، از جمله نرم افزار های شبکه های اجتماعی مدنظر ما می باشد چرا که این نرم افزار امکان ساخت کانال را هم برای کاربران مهیا می سازد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه