اخبار داغ

در راستا بارش برف در استان زنجان انجام می‌شود

فعالیت ۵ مرکز مجاز امداد خودرو در جاده های استان زنجان

فعالیت ۵ مرکز مجاز امداد خودرو در جاده های استان زنجان
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که ماشین دارند و دل به جاده زده اند و از بد روزگار ماشینشان در جاده دچار نقص فنی شده است و در راه مانده اند آنوقت مجبور می شوید که به ماشینتان امداد برسانید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴ از آنجا که در این شرایط معمولا هیچ شماره ای به ذهن خطور نمی کند به سراغ شماره تلفن های که در دیواره ی آنطرف جاده ویا روی یک تکه سنگی نوشته شده ، می روید .مشکل ماشین به کمک خودرو به ظاهر امدادی برطرف می شود و راه می افتی ولی بعد از مدتی به دلیل دریافت خدمات نامناسب از افراد یا شرکتهای غیر مرتبط وغیرمجاز هم وقتتان تلف شده وهم پول زیادی ازدست داده اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابهر۲۴ ,

براساس گزارشات مردمی مشاهده شده است که افرادی سودجو با بدست آوردن شماره تلفن ومشخصات مالکان خودرو ازطریق تماس تلفنی ویا ارسال پیامک با وعده های توخالی اقدام به فروش کارت اشتراک خدمات امداد خودرو می نمایند در صورتی که اصولا مجوزی برای انجام خدمات امداد خودرو ندارند.

,

ارایه خدمات امداد وتعمیرات توسط برخی افراد در قالب امداد خودرو درحالی صورت می گیرد که به گفته مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان موضوع امداد فنی به خودروهایی که درجاده دچار نقص فنی شده اند به دلیل عدم دسترسی سریع به امکانات خدماتی وهمچنین امنیت جانی ومالی، دارای جایگاه ویژه در حوزه راههای برون شهری است واستفاده ازمراکز امداد خودرو مجاز که درسطح جاده های مواصلاتی استان مشغول فعالیت هستند می تواند کمک شایان توجهی به رفع نقص فنی خودرو کند . ضمن اینکه هرگونه شکایتی ازاین مراکز ،مورد رسیدگی وپیگیری قرارمی گیرد واداره کل حمل و نقل وپایانه های استان زنجان نیزبا قاطعیت تمام برعملکرد شرکتهای مجاز ، نظارت دارد.

,

ایرج دست نشان مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در این خصوص گفت: طبق آیین نامه مدیریت ایمنی حمل ونقل وسوانح رانندگی ،مسئولیت ساماندهی ونظارت برعملکرد مراکز امداد رسانی فنی وسایل نقلیه راهها برعهده سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است و دراین راستا ضوابط تاسیس وفعالیت شرکتهای امداد فنی خودرو در جاده ها ی کشور توسط این سازمان تدوین و آخرین ضوابط آن در سال ۱۳۹۳ ابلاغ شده است و هرگونه فعالیت در زمینه امداد خودرو در جاده ها توسط بخش خصوصی مستلزم اخذ پروانه فعالیت از اداره کل حمل ونقل وپایانه ها ورعایت ضوابط مربوطه می باشد.

,

دست نشان تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد خودرو و کاربران جاده درکشور ما ، خدمات جانبی این صنعت نیزباید رشد وشکوفایی داشته باشد ویکی از این خدمات که درکشور ما بنا به دلایلی نیازبه فرهنگ سازی ونهادینه کردن دارد، خدمات امداد خودرو در جاده های برون شهری کشوراست .او می گوید برای مردم برخی کشورها اشتراک وعضویت در شرکتهای امداد خودرو تبدیل به یک فرهنگ شده وحتی بیشتر ازبیمه بدنه به آن اهمیت می دهند درمقابل شرکتهای امداد خودرو نیز به مشتریان خود خدمات بهتری را ارایه می نمایند.

,

به گفته مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان درحال حاضر ۵ مرکز امداد خودرو در جاده های استان فعالیت مجاز دارند و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷،۶۶ درصد رشد داشته است .

,

دست نشان ضمن تاکید برنظارت اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان بر عملکرد مراکز امداد خودرو مجاز اعلام می کند ، نمایندگی زنجان کانون جهانگردی واتومبیلرانی ، امین زنجان ، آیسان فجر اشراق ، اطلس زنجان و آماد اشراق زنجان مراکز مجاز امداد خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان هستند که با داشتن ۹۸ دستگاه ناوگان امدادی در ۳۶ پایگاه مشغول فعالیتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه