اخبار داغ

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن(ع) در مزار شهدای گمنام کرندغرب برگزار شد

مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن(ع) در مزار شهدای گمنام کرندغرب برگزار شد
همزمان با فرا رسیدن 28 صفر، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری و سینه زنی در شهرستان دالاهو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرند کرد، مراسم سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) پیش از ظهر روز پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و دین دار و نیز با حضور برجسته فرماندهی سپاه ناحیه دالاهو و پرسنل تحت امر و نیز مسئولین ادارات شهرستان در یادمان شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرند کرد,

 

,

هیئات مذهبی، مسئولان، روحانیون، بازاریان، کسبه و ... با حضور در مراسم معنوی سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ص) با سردادن ندای «یا رسول الله»عشق و ارادت خالصانه خود به خاندان عصمت و طهارت(ع) را نشان دادند.

,

 

,

همچنین حضور برجسته سلحشوران بسیجی و اقامه عزای رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در قالب دسته جات سینه زنی در مراسم امروز مشهود بود.

,

 

,

در این مراسم پس از مداحی مداحان ،حجت الاسلام والمسلمین صامعی در وصف  نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) وامام حسن مجتبی (ع) ایراد سخن کرد .

,

 

,

لازم بذکر است حاضرین در مراسم در پایان با گل افشانی و گلاب پاشی مزار شهدای گمنام، یاد وخاطره این مجاهدان فی سبیل الله را گرامی داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه