اخبار داغ

امام جمعه پلدختر

گزارش آمانو دیکته شده آمریکا بود/نیروی انتظامی به شدت با عوامل تیراندازی در پلدختر برخورد کند

گزارش آمانو دیکته شده آمریکا بود/نیروی انتظامی به شدت با عوامل تیراندازی در پلدختر برخورد کند
امام جمعه پلدختر گفت:گزارش آمانو دیکته شده آمریکا، دارای نقاط تاریک وسیاه متعددی که مسئولان دستگاه دیبلماسی ایران نباید به نکات مثبت آن دل خوش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به گزارش آمانو در خصوص به آنرزی هسته ای ایران افزو:سازمان آژانس اتمی وابسته به آمریکا و در گزارشات خود از آمریکا تبعیت می کند ،مسئولان ما نباید به نکات مثبت گزارش هسته ای آمانو از ایران دلخوش کنند زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز, بیان روز, بیان روز, حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به گزارش آمانو در خصوص به آنرزی هسته ای ایران افزو:سازمان آژانس اتمی وابسته به آمریکا و در گزارشات خود از آمریکا تبعیت می کند ،مسئولان ما نباید به نکات مثبت گزارش هسته ای آمانو از ایران دلخوش کنند زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست.,

وی تصریح کرد:سازمان آژانس اتمی غلام آمریکایی ها است و وبا  گزارشات دروغین فقط به اعتبار خود لطمه می زند.

,

حجت الاسلام سوری  بیان کرد:یکی از نکات قابل تامل گزارش آمانو این که ایران را به مسائل هسته ای در سال 2009محکوم کرده که این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد.

,

وی با بیان اینکه آمانو در این گزارش به عدم استفاده مراکز نظامی از انرژی هسته ای اشاره کرده تصریح کرد:آمریکا هیچ قابل اعتماد نیست و مسئولان دستگاه دیبلماسی کشور از نقطه قدرت مسائل را پیگیری کنند و به این مسائل دل خوش نکنند.

,

امام جمعه پلدختر به تجاوز ترکیه به خاک عراق اشاره کرد وادامه داد:آمریکا با راه اندازی جنگ های نیابتی توسط ترکیه سعی دارد به تقویت داعش کمک کند.

,

وی عنوان کرد:متاسفانه در این میان کشورهای به اصطلاح مسلمان قطر وعربستان به کشور ترکیه که دین لائیک دارند برای صدمه به مسلمانان در بغداد کمک می کنند.

,

وی تاکید کرد:حضور ترکیه در بغداد برای تجزیه کشور عراق و تقویت داعش در موصل است.

,

خطیب نماز جمعه پلدختر با اشاره به شیوع آنفلوانزا در کشور تصریح کرد:متاسفانه این بیماری در کرمان وسیتان وبلوچستان باعث مرگ برخی از هموطنانمان شده که نیاز نکات بهداشتی و فردی را رعایت کنیم زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

,

حجت الاسلام سوری به حادثه تیراندازی اخیر پلدختر اشاره کرد واضافه کرد:نیروی انتظامی و دادگستری به شدت با عوامل این تیراندازی برخورد کنند .

,

وی یادآور شد:وقتی به سلاح مجوز می دهند ،افراد فقط می توانند از آن برای موارد مشخصی استفاده کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه