اتیلا حجازی  در پاسخ به این که آیا در این مستند، حق مطلب درباره زندگی ورزشی و شخصی پدر وی ادا شده است یا خیر، اظهار داشت: البته خیلی از مسائل در این اثر در مورد ناصر حجازی مطرح نشده است، به طور کلی حدود 30 درصد از مسائل مربوط به وی را در فیلم به علت محدودیت های که وجود دارد، مشاهده نمی کنیم.

وی افزود: سازندگان این  اثر تمام تلاش خود را در این اثر به کار گرفتند و از آنها تشکر می کنم، همچنین از راوی های این مستند که با اولین درخواست از طرف ما، جواب مثبت دادند و در ساخت ان کمال همکاری را به عمل آوردند، خوشحال هستیم که بهترین های سینما ایران در این مستند حضور دارند به همین دلیل از آنها متشکر هستم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به اینکه امیدوارم به دیگر چهرهای موفق و اسطوره ورزش کشورمان هم اهمیت داده شود، اعلام کرد: در تمام نقاط به شخصیت های فاخر و قهرمان خود توجه زیادی می کنند، این مسئله باید در کشورمان هم رخ بدهد.

همچنین حجازی در بخش دیگری از سخنان، تصریح کرد: جماعت زیادی به تماشا این مستند آمده اند این بزرگی ناصر حجازی را می رسانده است، امیدوارم که این مسئله برای دیگر ورزشکاران هم رخ بدهد.

اما بعد از گفتگو با آتیلاحجازی نزد بهناز شفیعی همسر مرحوم حجازی می رویم که وی با اعلام اینکه هنوز مستند را کامل تماشا نکردم، تصریح کرد: نیما طباطبایی و گروه وی برای ساخت این فیلم تلاش زیادی کردند، از زحمات آنها متشکرم، این اثر توانسته بخش زیادی از زندگی ورزشی ناصر حجازی را به تصویر بکشد.

وی در ادامه اضافه کرد: مستند" من ناصر حجازی هستم" به هیچ عنوان زندگینامه وی نیست، این فیلم مستند داستانی در رابطه با دوران بازیگری و مربیگری ایشان است که ساخت همین زندگی دوران بازی و مربی وی هم سختی های زیادی را برای گروه تولید فیلم به وجود آورد.

شفیعی تاکید کرد: سینما باید به ساخت چهره های محبوب و موفق  رشته های مختلف ورزشی  توجه کند، چرا که پیشکسوتان زیادی در کشورمان هستند و باعث افتخار نام ایران شده اند.

انتهای پیام/ک