اخبار داغ

کارشناس عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک

برگزاری مسابقات ۱۱ گانه قرآن نماز و عترت در مدارس شهرستان آبیک

برگزاری مسابقات ۱۱ گانه قرآن نماز و عترت در مدارس شهرستان آبیک
کارشناس مسئول قرآن و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، با اشاره به برنامه های اجرای آموزش و پرورش در هفته قرآن و عترت، بیان داشت: مسابقات 11گانه قرآن و عترت در مدارس شهرستان آبیک برگزار میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار نگاه آبیک، صبح امروز جلسه ستاد اقامه نماز در مدارس شهرستان آبیک، با حضور اعضای این ستاد و به ریاست مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  خبرنگار , نگاه آبیک،, نگاه آبیک, نگاه آبیک,  صبح امروز جلسه ستاد اقامه نماز در مدارس شهرستان آبیک، با حضور اعضای این ستاد و به ریاست مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک برگزار شد.,

شاپور علی نیا کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، با اشاره به نامگذاری هفته قرآن، گفت: قران کلام خدا و منشور جاوید اسلام بوده و کتاب مقدسی است که آینه تمام نمایی حقایق الهی می باشد و ما باید نه تنها در این هفته بلکه در تمام مراحل زندگی دستورات آن را سرلوحه اعمال و رفتار خویش قرار دهیم.

, :,

وی تعمیق و توسعه فرهنگ غنی قرآن کریم و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را از اهداف اصلی برنامه های هفته قرآن برشمرد و افزود: این فعالیت ها زمینه ساز شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و انس هرچه بیشتر آنان با قرآن، عترت و نماز فراهم شود.

, .,

علی نیا با اشاره به برنامه های اجرایی ویژه این هفته، گفت: برگزاری محافل قرانی، اجرای ویژه برنامه بزرگداشت هفته قران در مراسمات آغازین، طرح وضوی قران در شورای دبیران و اطلاع رسانی در کلاس توسط دبیران و انجام تبلیغات نوشتاری و ایجاد فضای قرانی را از برنامه های پیش بینی شده این هفته است.

,

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، برگزاری مسابقات نه گانه قرآن، نماز و عترت در مدارس را یکی دیگر از برنامه های هفته قرآن برشمرد و افزود: از نفرات برتر مسابقات قرآنی وشرکت کنندگان در این مسابقات تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

,

وی بهترین الگوی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق به نماز جماعت را مدیران و مربیان مدارس برشمرد و افزود: تعامل با روحانیان حاضر در مدارس و هم چنین حضور فعال در نمازهای جماعت مدیران و مربیان بهترین الگو برای تشویق دانش آموزان است و به جرات باید گفت سال گذشته، مدیران مدارس شهرستان بهترین یاوران نماز بودند.

,

این مسئول نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانست و اضافه کرد: در آیات و روایت فراوانی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تاخیر در برپایی نماز باشد.

,

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک، با اشاره به اهمیت نماز در کاهش معضلات فرهنگی، گفت: باید توجه داشت که اگر به فریضه اقامه نماز توجه کافی داشته باشیم می‌توان شاهد کاهش و حتی برچیده شدن بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه بخصوص در میان نسل جدید بود.

,

علی نیا در پایان با اشاره به اهمیت نماز در کلام رهبری، تأکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ نماز باید عمق و ژرفای اعتقادات دینی و مذهبی مردم به خصوص نسل جوان در امر نماز را گسترش داده و سبک زندگی اسلامی را الگوسازی کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

,

اتهای خبر/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه