اخبار داغ

یادواره شهدای طلبه و دانشجو در شهرستان نایین/تصاویر

یادواره شهدای طلبه و دانشجو در شهرستان نایین/تصاویر
یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان نایین، با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین و عموم مردم با سخنرانی حجت الاسلام یزدی در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نایین نا، یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان نایین در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد. حجت الاسلام یزدی گفت: شهدا مظهر بیداری اسلامی در سراسر جهان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم حجت الاسلام یزدی با اشاره به ازخود گذشتگی و اقتدار شهدا در حفظ ارزشهای میهن اسلامی ایران گفت : امروز اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی بخاطر رشادتها و جانفشانی شهدا است که با نثار خون پاکشان این اقتدار را رقم زدند.

,

وی اظهار کرد: ما باید با تلاش در راه توسعه و پیشرفت علمی ادامه دهنده راه شهدای والا مقام و ترویج فرهنگ شهادت باشیم.  

,

یزدی با اشاره به اینکه همیشه آمریکا با ایران سر دشمنی دارد اظهار کرد: امریکا بارزترین مظهر استکبار جهانی است.

,

حاج آقا یزدی در پایان تاکید کرد: اما کشور ما بخاطر رهبریهای حضرت امام خمینی (ره) ، پایمردی شهدا و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ، امروز یک کشور مقتدردنیا است .

,

پس از سخنرانی حجت السلام یزدی ، حاج آقا اسماعیلی از اصفهان با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت وطهارت در وصف شهدای طلبه و دانشجو ، مدیحه سرایی کردند.  

,

گفتنی است در این مراسم از خانواده های شهدای طلبه و دانشجو با اهدای لوح تقدیر تجلیل و به ۱۴ نفر از حاضرین با قرعه کشی جوایزی اهدا گردید

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه