اخبار داغ

مسابقه عکاسی شب یلدا ویژه همشهریان خرمدره

مسابقه عکاسی شب یلدا ویژه همشهریان خرمدره
کانال تلگرامی سایت نبض سحر به بهانه شب یلدا مسابقه عکاسی برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر،  مسابقه عکاسی شب یلدا در کانال تلگرامی سایت برگزار خواهد شد و تمام اطلاع رسانی های بعدی از طریق کانال تلگرامی انجام خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

همشهریان خرمدره ای می توانند از هندوانه تزئین شده شب یلدای خود عکس گرفته و برای ما بفرستند تا در مسابقه شب یلدا  کانال اخبار داغ خرمدره  شرکت کنند.
شرایط مسابقه:
فرد شرکت کننده حتما باید عضو کانال اخبار داغ خرمدره باشد.
عکس ارسالی فقط از تزئین هندوانه  باشد و تنها یک عکس ارسال شود. و اگر از یک خانواده چند نفر عضو کانال هستند تنها یک عکس را ارسال کنند
در کنار هنداونه شب یلدا بر روی یک کاغذ a4 نوشته شود ( جهت شرکت در مسابقه عکاسی شب یلدا)و در عکس ارسالی این نوشته قابل مشاهده باشد.
 جوایز:
شرط داوری مسابقه رسیدن تعداد شرکت کننده به حد نصاب بیش از ۲۰  عکس ارسالی است پس این مسابقه را به دیگر همشهریان اطلاع رسانی کنید.پس از رسیدن به حد نصاب مرحله داوری و گزینش بهترین تزئین هندوانه انجام می شود.
و به سه نفر برگزیده در حال حاضر سه کارت شارژ ۵⃣تومنی از طرف خود کانال اخبار داغ خرمدره اهدا میشه/ و اگه یه پشتیبان مالی پیدا کنیم جوایز رو ارزنده ترش می کنیم،  در ضمن همشهریان و مسئولینی ک خواستند در ارتقاء جوایز این مسابقه کمک کنند ب ما اطلاع بدن
 زمان ارسال عکس:
مسابقه در سه روز از تاریخ ۳۰ آذر ماه الی دوم دی ماه ۹۴ برگزار می شود و ایدی جهت ارسال عکس:
@nabze2
جهت عضویت و شرکت در مسابقه  بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

nabzesahar2

, nabzesahar2, nabzesahar2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه