اخبار داغ

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد آباده

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد آباده
به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تجلیل شد. طی مراسمی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از پژوهشگران برتر واحد از بین اساتید، کارکنان دانشجویان تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آباده نما، به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آباده نما,

طی مراسمی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از پژوهشگران برتر واحد از بین اساتید، کارکنان دانشجویان تقدیر شد.

,

دکتر مهدی زارع رئیس دانشگاه طی سخنانی به اهمیت پژوهش در توسعه کشور اشاره و از تمامی اساتید و دانشجویان خواستند که طرح ها و مقالات پژوهشی که زمینه کاربردی دارد انجام دهند.

,

زارع در پایان گفت: ما باید در کارهای پژوهشی خود امانت­دار بوده و از هرگونه شتاب زدگی و سرقت علمی خودداری کنیم و دنبال حق و حقیقت باشیم و روحیه انتقادپذیری داشته باشیم.

,

در ادامه این مراسم دکتر مرضیه حیدری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد آباده نامگذاری یک هفته به عنوان پژوهش را مهم بودن این مقوله ذکر کرد و گفت: پیشرفت و ترقی هر کشوری مدیون پیشرفت علمی آن می باشد.

,

حیدری در ادامه اظهار داشت: ما در هفته پژوهش امسال با همکاری تعدادی از ادارات شهرستان دستاوردهای پژوهشی را در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان گذاشتیم که این زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه را فراهم می کند.

,

دکتر حیدری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول را در سطح تولیدات علمی در سطح کشور دارد و سیاست دانشگاه در حال حاضر بحث کیفیت مقالات و چاپ آنها در مجلات معتبر است که ما فهرست آنها را در سایت دانشگاه قرار داده ایم.

,

معاون پژوهش و فناوری واحد در پایان گزارشی از فعالیت های انجام گرفته را بیان داشت: چاپ 18 عنوان کتاب، 15 طرح خاتمه یافته، تکمیل اطلاعات کارگاه ها و آزمایشگاه ها در سایت ساها، تجهیز آزمایشگاه های پرستاری، خرید 130 عنوان کتاب جدید جهت رشته پرستاری، خرید وبسایت جدید دانشگاه، انعقاد قرارداد دو طرح برون دانشگاهی با شورای اسلامی شهر و نصب و راه اندازی اینترنت وایرلس از مهمترین اقدامات سال جاری می باشد.

,

لازم به ذکر است در پایان جلسه با اهدا لوح از پژوهشگران برتر از بین اساتید، کارکنان و دانشجویان تقدیر شد.

,

هم چنین به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی  شهرستان در محل دانشگاه برگزار که با حضور فرماندار محترم شهرستان افتتاح شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه