اخبار داغ

مجری که عامل دعوای صداو سیما و روحانی شد+ عکس و بیوگرافی

مجری که عامل دعوای صداو سیما و روحانی شد+ عکس و بیوگرافی
گفت و گوی زنده رییس جمهور در رسانه ملی یک حاشیه مهم داشت. تاخیر آنهم به دلیل انتخاب مجری.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، روز قبل از مصاحبه رئیس‌جمهور، روحانی نژاد از سوی دفتر رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود اما در آخرین دقایق منتهی به آغاز مصاحبه، ریاست‌جمهوری اصرار می‌کند که خانم پوریامین هم به‌عنوان مجری در مصاحبه حضور داشته باشد و این اقدام بدون هماهنگی قبلی با سازمان صدا و سیما انجام گرفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,

وی افزود: اصرار نهاد ریاست‌جمهوری بر انتخاب مجری توسط این نهاد موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده به تعویق بیفتد. پس از دقایقی، صدا و سیما می‌پذیرد که خانم پوریامین نیز کنار آقای روحانی‌نژاد به‌عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند.
به گزارش ایران خبر،سونیا پوریامین (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۴۱) مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران است. وی دانش آموخته ی رشته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد است.
 

,
,
,
, ,


به گزارش ایران خبر وی در سال ۱۳۵۹ پس از آنکه از مدرسه هشترودی دیپلم خود را گرفت زمانیکه ۱۸ ساله بود به تلویزیون وارد شد و نام اولین برنامه‌ای که اجرا کرد همگام با جنگ بود. وی تاکنون سابقه اجرا در برنامه‌های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی، خانوادگی را در کارنامه خود دارد. از فعالیت‌های وی می‌توان به تهیه‌کنندگی برنامه خانه ما به مدت ۱۰ سال ، اجرای برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵، اجرای برنامه خانه زیبای من در شبکه بازار و اجرا در شبکه جام‌جم اشاره کرد.[۱]

پوریامین، دارای دو فرزند پسر است و همسر وی دارای مدرک دکترای پژوهش هنر و مدرس این رشته است.

,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه