اخبار داغ

امام جمعه بردسکن:

ترویج آموزه‌های قرآن کریم اساسی ترین راه مقابله با جنگ نرم است

ترویج آموزه‌های قرآن کریم اساسی ترین راه مقابله با جنگ نرم است
امام جمعه بردسکن گفت: امروز دشمنان با برنامه های ضدارزشی، اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما را هدف قرار داده اند که بهترین و اساسی‌ترین راه، پناه بردن به قرآن کریم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، به همت آموزش و پرورش بردسکن با همکاری مرکز دارالقرآن خاتم النبیین(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی (ع) بردسکن طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان و مدیر آموزش و پرورش از 22 نفر از فعالان قرآنی تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

در این مراسم پس از تلاوت چند قاری برتر قرآن، حجت الاسلام علی اصغر امینی،امام جمعه بردسکن، گام نهادن در راه قرآن را از الطالف خداوند معرفی کرد و گفت: کسی که به قرائت قرآن می پردازد، باید اخلاق، منش، کردار، گفتار و رفتارش قرآنی باشد.

,

وی به اهمیت یادگیری صحیح قرآن اشاره کرد و ابراز داشت: قاریان و اساتید قرآنی علاوه بر آموزش و تلاوت قرآن باید عمل به آموزه های الهی را نیز سرلوحه کار خود قراردهند چرا که این کتاب آسمانی برای تمامی لحظات و عرصه‌های مختلف زندگی و همه زمان‌ها پیام دارد،

,

حجت الاسلام امینی بیان کرد: قرآن کریم کتاب جامع و آیین زندگی است و به حمدالله امروز رویکرد بسیار خوبی در بین جوانان و نوجوانان در توجه به آموزه‌ها و معارف قران کریم وجود دارد که باید آن را تقویت کرد و باید فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش داده شود.

,

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند این رویکرد جوانان را به معارف دین از بین برده و یا تضعیف کنند و یا مانع شوند و در این خصوص برنامه‌های ضد ارزشی و ضد اعتقادات و باورهای دینی برای جوانان تدارک دیده‌اند که توجه به معارف ناب قرآن کریم و ترویج آموزه‌های این کتاب آسمانی بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

,

امام جمعه بردسکن اظهارداشت: اگر امروز دشمنان کینه‌توز ملت ایران اسلامی در برابر عظمت انقلاب اسلامی عاجز و ناتوان هستند، همه این عظمت و اقتدار به برکت اسلام، قرآن کریم، اهل‌بیت(ع) و ولایت است که مجبور به تعظیم در برابر ملت ایران شده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه انس با قرآن سبب حفظ ارزش‌ها در جامعه خواهد شد، ابراز کرد: امروز دشمن از طریق ابزارهای مختلف از جمله ماهواره‌ها در تلاش برای ضربه زدن به کانون خانواده و از بین بردن بنیان خانواده‌هاست که جامعه باید به این مسأله آگاه باشد که بهترین و اساسی‌ترین راه، پناه بردن به قرآن کریم است.

,

وی افزود: قرآن سرشار از برکت است و وجود و قرائت آن اضطراب و نگرانی و استرس زندگی امروزی را مبدل به یک آرامش الهی بی‌انتها می‌کند.

,

در پایان از 22 نفر از  دانش آموزان و فعالان قرآنی شهرستان بردسکن تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه