اخبار داغ

روزی که چشم دشمن کور شد؛

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود
حماسه ماندگار ۹ دی مضاعف بر این که باید به عنوان ایام الله بزرگ شمرده شود، لازم است برای امروز جامعه ما هم که با توطئه های دشمنان قسم خورده بیرونی در پروژه و فتنه ای دیگر به نام نفوذ مواجه است مورد بازخوانی و بازاندیشی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه سار، فتنه ۸۸ ویژگی های خاصی داشت که در هیچ فتنه ای در گذشته مشاهده نشده بود. حماسه بزرگ و مردمی در ۹ دی با حضور میلیونی و خودجوش سرشار از ایمان و عشق به ولایت خلق شد حماسه ای ماندگار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

حماسه ماندگار ۹ دی باید به عنوان ایام الله بزرگ بر شمرده شود و برای جامعه که با فتنه ای دیگر به نام نفوذ مواجه است مورد بازخوانی و بازاندیشی قرار گیرد.

,

نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز در معرض انواع توطئه ها و دشمنی های داخلی و خارجی زخم خورده از انقلاب و امام (ره) بوده است و برای مبارزه و مقابله با آن راهبردها و تاکتیک های گوناگونی را طراحی و به منصه ظهور رسانده اند که غائله ۱۸ تیر ۸۸ و فتنه خرداد ۸۸ را می توان از بزرگ ترین آنها نامید.
ویژگی های منحصر به فرد فتنه ۸۸
فتنه ۸۸ ویژگی های خاصی داشت که در هیچ فتنه ای در گذشته مشاهده نشده بود، نوع سازماندهی آن، حمایت برخی خواص و سکوت عافیت طلبانه بعضی مسئولان کشوری فاقد بصیرت از آن، حمایت همه جانبه بیگانگان، یکی شدن همه ضد انقلابیون خارج و داخل برای اولین بار و در یک کلام، مشارکت همه دشمنان نظام در یک اجماع نانوشته برای سرنگونی نظام، از ویژگی های منحصر به فرد این فتنه است.

,
, ویژگی های منحصر به فرد فتنه ۸۸,
, نوع سازماندهی آن، حمایت برخی خواص و سکوت عافیت طلبانه بعضی مسئولان کشوری فاقد بصیرت از آن، حمایت همه جانبه بیگانگان، یکی شدن همه ضد انقلابیون خارج و داخل برای اولین بار و در یک کلام، مشارکت همه دشمنان نظام در یک اجماع نانوشته برای سرنگونی نظام، از ویژگی های منحصر به فرد این فتنه است.,

در واقع فتنه ۸۸ هجمه ای همه جانبه به اصل و بنیان نظام اسلامی بود که با همکاری همه دشمنان خارجی و داخلی و خیانت و حماقت سران فتنه به وقوع پیوست.

,

اما حماسه ای بزرگ و مردمی در ۹ دی سال ۸۸ با حضور میلیونی و خودجوش سرشار از ایمان و عشق به ولایت خلق شد و آن فتنه را خنثی کرد و به همه ثابت کرد که دلدادگی مردم به نظام اسلامی ناشی از عقلانیت، ایمان و باور مردم به نظام است و تا پای تقدیم جان حاضر هستند از اصول و ارزش های آن دفاع نمایند.

, عقلانیت، ایمان و باور مردم به نظام است و تا پای تقدیم جان حاضر هستند از اصول و ارزش های آن دفاع نمایند.,

حماسه ماندگار ۹ دی مضاعف بر این که باید به عنوان ایام الله بزرگ شمرده شود، لازم است برای امروز جامعه ما هم که با توطئه های دشمنان قسم خورده بیرونی در پروژه و فتنه ای دیگر به نام نفوذ مواجه است مورد بازخوانی و بازاندیشی قرار گیرد.

, پروژه و فتنه ای دیگر به نام نفوذ مواجه است,

ارزش حوادث تاریخی به عبرت آموزی از آنها و درس های آموزنده آن است که برای دفاع از ارزش ها و تمامیت نظام اسلامی ما در حیات امروز و فردای ما به کار می آید.

,

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
۹ دی مردم منتظر نماندند، خود تشخیص دادند و عمل کردند، به صحنه آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

, ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت,
,

حضور مردم و ایمان دینی دو عامل برجسته ۹ دی بود
در ۹ دی مردم مهر مردودی بر پیشانی بی بصیرتان زدند، در ۹ دی مردم شعور بالای انقلابی خود را ثابت کردند و بیعت مجددی با ولایت نمودند، در ۹ دی مردم کودتای مخملی مستکبران را خنثی کردند.

, حضور مردم و ایمان دینی دو عامل برجسته ۹ دی بود,
,

برخی روزنامه هایی که با پول بیت المال هزینه می کردند همراه با شبکه های بیگانه شدند و حتی عاشورا را زیر سوال بردند و سران فتنه نیز سکوت کرده و شال سبز اموی به گردن انداختند و در برابر اسلام صف کشیدند.

,

در عصر امام حسین علیه السلام نیز بسیاری در برابر ایشان ایستادند در حالی که ادعای مسلمانی می کردند.

,

عاشورا عبرت بود
غدیر فراموش شد که عاشورا به وجود آمد و توطئه ها بر علیه دین خدا آغاز شد.

, عاشورا عبرت بود,
,

تا به امروز نقشه ها می کشیده اند و انسان های بی گناه را به جان هم می اندازند. ریشه همه فسادها در امریکا و اسرائیلی که ان شاء الله ۲۵ سال آینده خود را نخواهید دید می باشد.

,

کسانی که خود را به ظاهر خادم حرم امن الهی می دانند مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشند، جیره خواران امریکایی با نام اسلام و کمک مستکبران داعش تربیت می کنند و اسلام را وارونه جلوه می دهند.

,

در ایام میلاد خجسته پیامبر رحمت و مهربانی که هفته وحدت نام گذاری شده به شکل دیگری تبلیغ می کنند، وحدت یعنی زندگی مسالمت آمیز بدون نزاع، نه جنگ و خون ریزی نه فتنه و فساد، نه اعلام هفته برائت و اختلاف انداختن که خود همین امور تشیع انگلیسی است.

,

آیا اربعین ها را نظاره گر نیستند که مردم مسلمان، شیعیان عراق و کشورهای دنیا دست در دست هم، همراه با تصاویر حضرت امام (ره)، رهبر انقلاب، آیت الله سیستانی، آیت الله حکیم، آیت الله صدر، سید حسن نصرالله و حتی سردار قاسم سلیمانی در یک راهپیمایی با شکوه از نجف تا کربلا ندای وحدت سر می دهند و هیهات منا الذله را به گوش جهانیان می رسانند.

,

لبیک یا حسین بر زبان دارند، درس عبرت نیست حمله صدام با پشتیبانی قدرت ها و سرانجام ذلت و خواری او درس عبرت نیست؟
شکست حمله هوایی آمریکا در طبس درس عبرت نیست؟ شکست منافقین در عملیات فروغ جاویدان که با غرش مرصاد رو به رو شد درس عبرت نیست؟

,
,

و بار دیگر ذلت و خواری سران فتنه و غرش جانانه مردم رشید ایران برای دیگران عبرت نیست؟

,

ای کاش در ایام پربرکت میلاد رسول خوبی ها به برکت وجود نازنین منادی وحدانیت رسول احمد و محمود صلی الله علیه و آله به خود می آمدیم و حقایق را مشاهده می کردیم و ندای حق طلبانه ملت های مظلوم را به گوش جهانیان می رساندیم.

,

و در می یافتیم ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

, و در می یافتیم ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.,

آنانی که چشم بر حقایق بسته اند آگاه باشند و از تاریخ عبرت گیرند و تا دیر نشده جاماندگان برسند، جلوافتادگان بازگردند تا با ولایت حرکت کنند.
افتخار بر مسلمانان جهان که با وحدت، کمر استکبار را شکستند، شیعه و سنی با همدلی و وحدت توطئه ها را خنثی کردند.
با بصیرت و روشنگری چشم فتنه ها را کور کردند.

,
,
,

آفرین بر جوانان رشیدی که در دفاع از اسلام، تا پای جان ایستادگی کردند با بصیرت و بینش حرکت کردند و به خاک افتادند تا ما به خاک نیافتیم.
در تمام صحنه های فرهنگی، فضای مجازی، سیاسی و اقتصادی و غیره دیده بانان تیزبین در راه مکتب هستند، پاسداران حریم ولایتند و هر جا و مکانی که نیاز باشد مدافعند.

,
,

پس بیاییم همه با هم باشیم، حاصل جمع تمام قطره ها می شود دریا، بیاییم دریا شویم و پشتیبان ولایت تا به کشور آسیب نرسد.

,

خدایا آنی و کمتر از آنی ما را به خود وامگذار که هلاک خواهیم شد
خدایا سایه ولایت و رهبری را از سر این ملت و امت اسلامی کوتاه مگردان
ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه