اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه :

9 دی انقلاب دیگری بود که ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند/یادمان باشد اگر بصیرت نداشته باشیم باز هم امام حسین تنها خواهد ماند

9 دی انقلاب دیگری بود که ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند/یادمان باشد اگر بصیرت نداشته باشیم باز هم امام حسین تنها خواهد ماند
کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه با بیان اینکه 9 دی انقلاب دیگری بود که ملت ایران در تاریخ انقلاب ثبت کردند، تصریح کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی 9 دی ماه انقلاب دیگری بود که توسط ملت ایران در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهبازی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه در سال 88 یک فتنه ای کلید خورد که ارکان اصلی نظام را نشانه گرفته بود ، اظهار کرد:در این فتنه اصل ولایت فقیه خطوط قرمز جمهوری اسلاامی و اعتقادات مذهبی مردم بود که توسط فتنه گران نشانه گرفته شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه عوامل فتنه سال 88 اعتقادات مذهبی ملت ایران را نشانه گرفته بود ، تثصریح کرد: در روز عاشورا روز شهادت سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) به خیابان ها ریختند و به کف و صوت زدن پرداختند.

,

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه با بیان اینکه فتنه گران در خیابان ها جولان می دادند و از هیچ خیانت و جنایتی دریغ نکردند، افزود: عاقبت صبر ملت ایران لبریز شد عین ظمان انقلاب به خیابانها آمدند و عین طومار شاه بساط فتنه را در هم پیچیدند.

,

شهبازی با اشاره به اینکه ملت ایران با در هم پیچیدن بساط فتنه مجداداً ثابت کردند که انقلاب همچنان استوار است و استوار باقی خواهد ماند و به هیچ کس یا گروهی اجازه نمی دهیم نگاه چب به انقلاب بیاندازند و تا آخر پشتیبان ولایت فقیه هستیم ، خاطر نشان کرد: ح رکت مردم در 9 دی انقلاب دیگری بود  و این حرکت به خاطر حضور مردم در تاریخ ثبت شد.

,

وی با اشاره به اینکه اگر بصیرت داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند، تصریح کرد: اگر بصیرت داشته باشیم امم و رهبر تنها نخو.اهد ماند و یاددن باشد بصیرت نداشته باشیم بازهم امام حسین تنها خواهد ماند.

,

کارشناس مسائل سیاسی و خاورمیانه خاطرنشان کرد: 9 دی ماه 8 گرامی و مهم است و در این مورد باید صحبت کردتا بصیرت مردم افزایش یابد و تکرار نشود .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه