اخبار داغ

یک شوق بین المللی جدید/ قویدل زینت بخش مکس فارمد

یک شوق بین المللی جدید/ قویدل زینت بخش مکس فارمد
چندی است که تصاویر قهرمانان شاخص مازنی در رسانه های بیگانه درج شده و به تمجید از آنان پرداخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مازند اسپرت، پس از خلیل اسدی، علیرضا فیروزجا، رمضان صالحی و فرزان عاشورزاده که توسط سایت های خبری معظم خارجی و حتی نشریات مکتوب و الکترونیکی به درخشندگی آنها در رشته های مختلف پرداخته شده، نوبت به اسحاق قویدل رسیده تا به شدت مورد توجه قرار گیرد و از توانایی‌های اعجاب آورش یاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اسپرت,

عکس نایب قهرمان دو سال متوالی جهان در 2014 برزیل و 2015 اسپانیا بر روی محصولات مکس فارمد دیده می‌شود تا یکی از بهترین اتفاقات بین المللی در شروع سال 2016 رخ دهد.

مکس فارمد نماینده محصولات امریکایی مکس ماسل در ایران است که عکس اسحاق به آن جلوه خاصی داده است.

انتشار این محصول با عکس اسحاق قویدل پرورش اندام کار مشهور بابلی حکایت از آن دارد که این محصول تلاش داشته به واسطه محبوبیت آقای بدن و عضله، جایی پایدار در بازار ایران بیابد. در این تصویر فیگور بازویی از قویدل با طراحی جالب و شیک دیده می‌شود.

لژیونر بدنساز

اسحاق قویدل که احساس می‌شود در یک قدمی ورود به جهان مستر المپیاست و ظرفیت‌هایش فراتر از مسابقات جهانی است، به تیم اکسیژن کویت ملحق شده تا از این در مسابقات سطح بالا از این کشور شرکت نماید.

تیم اکسیژن تیمی مطرح و نامی در پرورش اندام دنیاست که برترین‌های جهان را جذب می‌کند تا در رقابتهای بین المللی عظیم به روی صحنه برود. اگر قویدل بتواند به خواسته‌اش برسد و روانه مستر المپیا شود، نه فقط مازندران بلکه پرورش اندام مازندران را به شکوهی عجیب می‌رساند و مشتاقان این ورزش را وارد دنیای تازه می‌کند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه