اخبار داغ

در اولین جلسه ستاد یادواره کنگره شهدای شهرستان بجنورد:

برگزاری یادواره 835 شهید شهرستان بجنورد شهریور ماه 95

برگزاری یادواره 835 شهید شهرستان بجنورد شهریور ماه 95
اولین جلسه ستاد کنگره شهدای شهرستان بجنورد در محل فرمانداری شهرستان بجنورد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بجنا سرهنگ نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت:برگزاری کنگره شهدای شهرستان بجنورد در سال آینده در شهریور ماه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا , سرهنگ نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت:برگزاری کنگره شهدای شهرستان بجنورد در سال آینده در شهریور ماه خواهد بود.,

وی در ادامه به تشریح وظایف کمیته ها و همچنین برنامه های مختلفی در راستای کنگره شهدای شهرستان بجنورد پرداخت و افزود: یادواره ها و برنامه هایی که در سطح شهرستان در راستای روحیه  شهید و شهادت برگزار می شود،  سبک زندگی که اوج فرهنگ آن شهادت  است را ترویج می دهد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:ساختار کنگره شهدای شهرستان بجنوردشکل گرفته است،و از آنجای که مرکز استان محسوب می شود توجه ویژه ایبرای برگزاری این یادواره ها در سطح شهرستان به آن داریم.

,

در ادامه این نشست سرهنگ شجاع رئیس ستاد کنگره شهدای استان با گرامی داشت یاد و خاطره 3000 شهید استان و 835 شهید شهرستان بجنورد افزود:ایام شهادت شهدای هویزه است که یاد و یاخطره آنها را  بخصوص شهید علم الهدی را گرامی میداریم.

,

وی ادامه داد:  تفکر شهدا شهادت  برای همه مدیران و مسئولان ما خارج از هر گرایش و جناح که می خواهند باشند وجود دارد که شهدا خط قرمز همه جناح های انقلاب هستند.

,

سرهنگ شجاع تصریح کرد:انقلاب با این شهدا همراه بوده و این اجلاس قرار است در سال95 اجرا شود، قطع به یقین تا زمانی که فرهنگ شهادت را دنبال کنیم همیشه  در اوج خواهیم بود وبا عزت به راهمان ادامه خواهیم داد.

,

رئیس ستاد کنگره شهدا در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید این فرهنگ را به نسل های بعدی انقلاب انتقال دهیم،و برای اجرای کنگره های شهدا به دنبال ایجاد فکرهای نو و روش های نوین باشیم.

,

و در انتهای جلسه حاجی زاده فرماندار شهرستان بجنورد با تاکید بر اینکه قدرت ، عزت و سربلندی مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا می دانیم افزود: امروز هرچه که داریم از برکت خون شهیدان است،امیدوارم در اینده نزدیک شاهد مراسمات کنگره شهدای شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه