اخبار داغ

فرماندار میاندوآب خبر داد:

تایید صلاحیت 30 نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب

تایید صلاحیت 30 نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب
فرماندار میاندوآب از تایید صلاحیت30 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام این خبر افزود: از مجموع 62نفر داوطلب ثبت نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت 30 نفر توسط هیئت های نظارت تایید، 16 نفر رد صلاحیت و 14 نفر عدم احراز صلاحیت اعلام شده است و 2 نفر نیز قبلاً انصراف خود را اعلام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر،,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه هیچ لیستی از داوطلبان تایید، رد و یا عدم احراز شده تا 27 بهمن ماه منتشر نخواهد شد، افزود:  بر اساس قانون داوطلبان سه روز فرصت اعتراض به شورای نگهبان را دارند.

,

وی با بیان اینکه  شورای نگهبان نیز نتیجه بررسی هایش را روز 27 بهمن اعلام می کند، گفت: از روز 29 بهمن تبلیغات رسمی انتخابات آغاز شده و ان شالله در هفتم اسفند ماه نیز انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم را خواهیم داشت.

,

امیری با تاکید بر اینکه ما تنها بر اساس قانون عمل کرده و برای حضور حداکثری مردم تلاش می کنیم، تصریح کرد:  حرف نهایی درباره صلاحیت ها را شورای نگهبان می زند و ما بر اساس قانون موظف هستیم، تا بر اساس اسامی اعلام شده شورای نگهبان، انتخابات سالم و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند، همه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: ملاک برای ما وصیت نامه حضرت امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و انتخابات نیز حق الناس است و ما نیز فراجناحی عمل کرده و قانون را در نظر خواهیم داشت.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه