اخبار داغ

حضور زائران، عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع)

همزمان با جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) سایت مرکز آموزش قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افتتاح شد

همزمان با جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) سایت مرکز آموزش قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افتتاح شد
جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) و رونمایی از سایت مرکز آموزش قرآن کریم توسط آیت الله ری شهری دوشنبه 28دی ماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ره به ری، دوشنبه بیست و هشتم دی ماه 94 مراسم جشن میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این مراسم با شکوه همزمان با شب ولادت آن امام همام ،با حضور زائران، عاشقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار شد.

,

 حجت الاسلام میرباقری در این مراسم سخنرانی کرده و به بیان فضایل و خصایص امام یازدهم پرداخت و علی علیان ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مدیحه سرائی کرد.

,

از دیگر برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در این روز، رونمایی از سایت مرکز آموزش قرآن کریم این آستان بود که با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری و جمعی از مسئولان، مدیران و پرسنل آستان، انجام شد.

,

سایت مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به منظور ارتقاء سطح آگاهی، دسترسی آسان به لینکها و فغالیت های مذهبی، ارتباط با اساتید مجرب و انعکاس فعالیت‌های قرآنی این آستان به نشانی quran.abdolazim.com افتتاح و آماده استفاده و بهره‌برداری است.

, quran.abdolazim.com,

در این سایت که امکان استفاده به دو روش حضوری و مجازی وجود دارد، محصولات تولیدی این آستان، آموزش قرآن کریم به همراه ترجمه کامل، نشر اخبار قرآنی، دسترسی به آثار نخبگان قرآنی و خدمات متنوع دیگری در این زمینه ارائه می شود. 

,

همچنین هر هفته مسابقات فرهنگی از طریق این سایت اجرا، و محافل قرآنی بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

,

سه شنبه بیست و نهم دی ماه مصادف با هشتم ربیع الثانی و میلاد یازدهمین پیشوای شیعیان، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر محمود تاری مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  به مولودی خوانی در مصلی شهرری خواهد پرداخت.

,

حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، در هشتم ربیع الثانی سال 232 هجری قمری در مدینه منوره متولد و در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری قمری توسط معتمد خلیفه ستمگر عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.

,

کنیه ایشان ابومحمد و القابشان زکی، صامت، فاضل و عسکری می باشد.

,

انتهای پیام/رض

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه