اخبار داغ

پوستر/به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور در نماز سهل‌انگاری نکند، همت گمارید

پوستر/به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور در نماز سهل‌انگاری نکند، همت گمارید
پیام رهبر انقلاب به اجلاس سراسری نماز: سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی درخصوص ترویج فریضه‌ی بزرگ و بی‌بدیل نماز است. به این‌که حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهل‌انگاری نکند و همگان فرابگیرند که نماز را با خشوع و حضور قلب به‌جاآورند، همت گمارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، با تأکید بر ضرورت احساس مسئولیت همگانی درخصوص «ترویج نماز»، همگان، به‌ویژه مسئولان دستگاه‌ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی را به درک عظمت این مسئله و برداشتن گام‌های عملی در این راه فراخواندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بخشی از متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز (سه‌شنبه) در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از سوی آیت‌الله عابدینی نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی قزوین قرائت شد به صورت پوستر پیش روی شماست.

, بخشی از متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز (سه‌شنبه) در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از سوی آیت‌الله عابدینی نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی قزوین قرائت شد به صورت پوستر پیش روی شماست.,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه