اخبار داغ

مدافع گسترش فولاد:

پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را داریم/ مقابل صبا برای برد به میدان می‌رویم

پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را داریم/ مقابل صبا برای برد به میدان می‌رویم
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، "مصطفی اکرامی" بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ابتدا در خصوص تمرینات تیمش اظهار کرد: خدا را شکر بعد از اردوی خوبی که در ترکیه داشتیم به تبریز برگشتیم و تمریناتمان را برای شروعی مناسب در نیم فصل دوم برگزار می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: طبق برنامه کادرفنی در اردوی ترکیه 4 بازی دوستانه انجام دادیم که تاثیرات مثبتی هم از لحاظ آمادگی جسمانی و هم از لحاظ روحی و روانی در بچه‌ها گذاشته است، چراکه حریفان تدارکاتی‌مان از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند.

,

مدافع بومی گسترش فولاد درباره یارگیری تیمش در نیم فصل نیز اذعان داشت: به هر حال با نظر کادرفنی و آقای کمالوند بازیکنان جدید و خوبی به تیم اضافه شدند که انشالله با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کرده و در نهایت به هدفی که باشگاه امسال برای تیم در نظر گرفته است، برسیم.

,

وی تأکید کرد: هدف ما کسب رتبه تک رقمی و حضور در جمع هشت تیم بالای جدول است اما با این حل اعتقاد دارم پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را هم داریم.

,

اکرامی در پایان با بیان اینکه طلسم نباختن صبا در تبریز را خواهیم شکست، گفت: با تمریناتی که داشتیم آماده رویارویی با تیم صبا هستیم. قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت تا انشالله طلسمی که صبا مقابل تیم ما در تبریز دارد را شکسته و به نوعی این گربه سیاه را از پیش رو برداریم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه