اخبار داغ

دو کاندید لرستانی مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند+جزییات و متن بیانیه های صادر شده

دو کاندید لرستانی مجلس خبرگان رهبری انصراف دادند+جزییات و متن بیانیه های صادر شده
حجت الاسلام محمودی و حجت الاسلام محمدی داوطلبان دلفانی انتخابات مجلس خبرگان طی بیانیه های جداگانه از ادامه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلفان امروز؛ حجت الاسلام محمودی و حجت الاسلام محمدی داوطلبان دلفانی انتخابات مجلس خبرگان طی بیانیه های جداگانه از ادامه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انصراف داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلفان امروز,

حجت الاسلام محمد محمدی در بیانیه منتشر شده دلیل انصراف خود را حمایت از آیت الله نیازی خرم آبادی و جریان اصولگرایی اعلام کرد، اما آیت الله احمدعلی محمودی در این بیانیه ضمن اعلام حمایت از  آیت الله نیازی ، علت اصلی انصراف خود را بیماری و سفارش پزشکان معالج اعلام نموده است.

,

, ,

در بیانیه حجت الاسلام احمد علی محمودی آمده است:

, در بیانیه حجت الاسلام احمد علی محمودی آمده است:,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

اینجانب برخود لازم میدانم از شورای محترم نگهبان وعلمای عزیز استان بویژه شهرستان دلفان وهمچنین مردم مومن وولایت مدار تشکر وقدردانی کنم ورود اینجانب به این عرصه بخاطر اصرار دوستان ودرخواست های مردم و هم استانی های عزیز و برخی از اساتید و علمای بزرگوار ود وستان فرهیخیه و انقلابی در سراسر استان بویژه مردم شریف دلفان بود، حال باتوجه به گذراندن مراحل قانونی بعلت مریضی و سفارش پزشکان معالج اینجانب انصراف خود را از این امر مهم اعلام میدارم.و اما از مردم شریف و بزرگوار استان لرستان تقاضا دارم ضمن شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات با انتخاب افراد اصلح و دوستدار ولایت و رهبری ادامه دهنده خون شهدا و آرمان های امام راحل (ره)باشند.

,

در پایان ضمن اعلام حمایت از حضرت آیت الله نیازی که مورد تائید جامه مدرسین و از علمای برجسته و ولایت مدار این استان می باشند از حضرت حق و عنایت مولایمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزوی توفیق طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه و مردم شریف ایران اسلامی مسئلت دارم.

,

در بیانیه حجت الاسلام محمدی آمده است:

, در بیانیه حجت الاسلام محمدی آمده است:,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

 با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت امام المسلمین حضرت امام خامنه ای، با توجه به درخواست علماء و مردم ولایت مدار لرستان بر من تکلیف شد تا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدای نمایندگی شوم، لذا پس از بررسی شرایط و نظر به اینکه در مدت ۳۷ سال در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و ولایت ایفای نقش نموده و در شرایط حساس کنونی به جهت ایجاد وحدت در جبهه اصولگرایی و با درنظر گرفتن شرایط حوزه انتخابیه لرستان، و با توجه به حضور حضرت آیت الله نیازی خرم آبادی دوست قدیمی و هم مبحث بنده که در حمایت از مواضع رهبری مورد اعتماد اینجانب است، به حمایت از ایشان و جریان اصوالگرایی حامی ولایت مطلقه فقیه از ادامه حضور در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری کناره گیری می نمایم.

,

* لازم به ذکر است که نتایج تائید صلاحیت های مجلس خبرگان رهبری قرار است که امروز اعلام شود که با احتساب 4 کاندیدای انصراف داده لرستان، 15 کاندیدا دیگر منتظر نتایج هستند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه