اخبار داغ

عدم استفاده از کمربند ایمنی باز هم جان یک نفر را گرفت

عدم استفاده از کمربند ایمنی باز هم جان یک نفر را گرفت
فرمانده انتظامی طبس گفت: در اثر یک سانحه‌ی رانندگی در بلوار شهید مطهری شهر طبس، سرنشین خودروی پراید به دلیل برخورد سر با شیشه جلو و شدت جراحات وارده به سر و گردن در دم جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی جلالیان یزدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی گلشن اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در محل بلوار شهید مطهری (جاده طوفان) طبس به دلیل انحراف به راست با دو دستگاه خودروی تیبا و پراید که در حاشیه خیابان پارک بود، برخورد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی گلشن,

وی ادامه داد: در اثر این حادثه، سرنشین جلوی خودروی پراید که یک خانم 50 ساله بود به دلیل برخورد سر با شیشه جلو و شدت جراحات وارده به سر و گردن در دم جان باخت؛ همچنین راننده که مردی 60 ساله بود به همراه سرنشین عقب این خودرو که خانمی جوان بود به شدت مجروح شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: علت این حادثه عدم رعایت سرعت مجاز و عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید بود و چنانچه سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی استفاده می‌کردند به‌طور قطع میزان صدمات وارده به آنان کاهش می‌یافت.

,

وی یادآور شد: معمولاً برخی مردم به اشتباه تصور می‌کنند که در داخل شهر ضرورتی برای بستن کمربند ایمنی وجود ندارد، اما این حادثه نشان‌دهنده اهمیت بسیار زیاد بستن کمربند ایمنی حتی در داخل شهر برای حفظ سلامت راننده و سرنشینان خودرو است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه