اخبار داغ

بمناسبت اربعین پنجمین شهید مدافع حرم گلستان منتشر شد؛

جدیدترین کلیپ از شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور + دانلود

جدیدترین کلیپ از شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور + دانلود
بمناسبت اربعین پنجمین شهید مدافع حرم استان گلستان و اولین شهید مدافع حرم شهرستان کردکوی خبرنگار سرویس ایثار و شهادت این پایگاه خبری کلیپ جدیدی را با محوریت این شهید بزرگوار تهیه و تنظیم کرده که جهت مشاهده شما کاربران گرامی بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رادکانا،بمناسبت اربعین پنجمین شهید مدافع حرم استان گلستان و اولین شهید مدافع حرم شهرستان کردکوی خبرنگار سرویس ایثار و شهادت این پایگاه خبری کلیپ جدیدی را با محوریت این شهید بزرگوار تهیه و تنظیم کرده که جهت مشاهده شما کاربران گرامی بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

پس از دریافت و مشاهده این کلیپ صلواتی را به روح پاک و مطهر تمامی شهدای اسلام و انقلاب هدیه نمایید.

,

دانلود کلیپ

, دانلود کلیپ,

**

,

5f4c234d-2f7c-4a86-b469-fa4fb09a98e4

, 5f4c234d-2f7c-4a86-b469-fa4fb09a98e4,

گفتنی است؛ آبان ماه ۹۴ بود که خبر شهادت یکی دیگر از فرزندانِ «اسلام ناب محمدی(ص)» در شهر حلب سوریه اعلام شد. شهرستان کردکوی اولین شهید مدافع حرم خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم اسلام ناب محمدی کرد.

,

خون پاکِ «اسماعیل زاهدپور»، به دست «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بر زمین ریخت و ارواحِ پاکش به ارواحِ مطهر صدها شهیدِ مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام اله علیها) پیوست.

,

اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب که بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود به مدت یک ماه به صورت داوطلب در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

گفتنی است، شهید اسماعیل زاهدپور از تکاوران یگان صابرین تیپ مردم پایه نینوا گلستان و از مربیان آموزش پاراگلایدر و چتربازی و تخریب بود.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه