اخبار داغ

معرفی نویسنده کتاب انقلابی "زشت و زیبا" به همراه دانلود کتاب/جلد دوم کتاب به علت مرگ نویسنده منتشر نشد

معرفی نویسنده کتاب انقلابی "زشت و زیبا" به همراه دانلود کتاب/جلد دوم کتاب به علت مرگ نویسنده منتشر نشد
بیشتر مطالب کتاب زشت و زیبا در رابطه با وقایع انقلاب اسلامی ایران در قالب شعر است، همچنین در این کتاب به اتفاقات زمان انقلاب در شهرهای کمیجان و میلاجرد هم پرداخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، صفدر عاشری در تاریخ 25 اسفند سال 1334 ه.ش در میلاجرد از توابع کمیجان به دنیا آمد و بعد از طی مراحل کودکی در مکتب خانه های میلاجرد مشغول تحصیل و فراگیری قرآن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

 

,

, ,

 

,

وی از طبع شعری بالایی بر خوردار بود و اشعار بسیاری از او باقی مانده است، یکی از آثارش کتاب "زشت و زیبا" می باشد که در دو هزار نسخه به چاپ رسید.

,

 

,

بیشتر اشعار این کتاب در مورد وقایع انقلاب و برخی هم در رابطه با اتفاقات منطقه میلاجرد است.

,

 

,

 

,

جلد دوم کتاب زشت و زیبا  که آماده چاپ بود و حتی طراحی روی جلد آن هم انجام شده بود به علت تصادف و مرگ ناگهانی نویسنده به چاپ نرسید و متاسفانه دست نوشته های آن کتاب هم از بین رفته است.

,

 

,


, ,
, ,

 

,

فرزند آن مرحوم می گوید: خوشبختانه یک نوار کاست با صدای آن مرحوم که اشعار جدیدش را ضبط کرده بود باقیمانده است که شعرهای میلاجرد و کمیجان، گاو و تراکتور، عروس و مادر شوهر، داماد و مادر زن در آن موجود است. که به زودی در همین پایگاه قرار خواهد گرفت.

,

 

,

صفدر عاشری بعد از ازدواج به قزوین مهاجرت می کند و در کارخانه ریسندگی مشغول کار می شود، که متاسفانه  بعد از چند سال در اثر تصادف در تاریخ 29 خرداد 1359 ه.ش در سن 25 سالگی به رحمت ایزدی می پیوند و در آرامستان میلاجرد به خاک سپرده می شود.

,

 

,

روحش شاد یادش گرامی باد.

,

 

,

دانلود فایل پی دی اف کتاب زشت و زیبا از آثار صفدر عاشری

,

altانتهای پیام/

, alt, alt, alt, alt, alt,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه