اخبار داغ

مدرنترین خط تولید یخچال فریزر در ساوه آغاز به کار کرد/تقویت صادرات، مهمترین هدف واحدهای تولیدی

مدرنترین خط تولید یخچال فریزر در ساوه آغاز به کار کرد/تقویت صادرات، مهمترین هدف واحدهای تولیدی
استاندار مرکزی در مراسم آغاز بکار مدرنترین خط تولید یخچال فریزر ایران در ساوه گفت: روح اقتصاد مقاومتی تکیه بر استعداد داخلی و استفاده از تجربیات خارجی و فناوری های روز در مسیر پیشرفت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در مراسم آغاز بکار مدرنترین خط تولید یخچال فریزر ایران در ساوه گفت: روح اقتصاد مقاومتی تکیه بر استعداد داخلی و استفاده از تجربیات خارجی و فناوری های روز در مسیر پیشرفت کشور است.

وی که در سفری نیم روزه از دو واحد تولیدی ایمن شیشه و نیکسان بازدید کرد در منطقه ویژه اقتصادی ساوه افزود: امروز با استفاده از تخصص جوانان این مرز و بوم  نه تنها کالاهای قابل رقابت با کالاهای خارجی ایجاد شده است بلکه  توانستیم محصولاتی با کیفیت مشابه برندهای معروف خارجی و با قیمت ارزانتر تولید کنیم.

زمانی ضمن تبریک دهه فجر بیان کرد: کارکرد مناطق ویژه اقتصادی صرفا تجاری نیست بلکه معرفی برندهای ایرانی، رونق‌بخشی تولید و معرفی ذوق و فرهنگ ایرانی از اصلی‌ترین کارکردهای آن است.
 
وی با بیان اینکه در بازدیدهای امروز از صنایع شاهد نکات مشترکی بودم، افزود: همه این واحدهای تولیدی به دنبال قطع وابستگی، تقویت صادرات و ارزآوری و افزایش اشتغال جوانان و تولید داخلی بودند.
 
استاندار مرکزی بیان کرد: واحدهای تولیدی با تولید کالاهای رقابت پذیر در واقع گام‌ در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دادند.

زمانی با اشاره به محصول جدید نیکسان گفت: در حوزه‌های مختلف تولید توانستیم محصولات رقابت پذیر تولید کنیم ولی در تولید لوازم خانگی تاکنون به چنین موفقیتی دست نیافتیم که امروز شاهد محصولی مشابه با قیمت ارزانتر هستیم.

رضوانی مدیرعامل شرکت نیکسان‌ صنعت ساوه نیز گفت: این شرکت در سال 72 با هدف تامین بازارهای داخلی و قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز آغاز به کار کرده است و این واحد ساوه نیز در زمینی به مساحت 27 هزار 500 متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی ساوه با سرمایه‌ 210 میلیارد ریال ساخته شد.
 
وی با اشاره به تنوع محصولات افزود: یخچال از سایز کوچک 5 فوت تا یخچال‌های سایدبای‌ساید در این واحد صنعتی تولید می شود که خط تولید یخچال‌های سایدبای‌ساید با قابلیت رقابت با محصولات خارجی بزودی در این واحد آغاز می شود.

رضوانی با بیان اینکه با ارتقای تجهیزات و فناوری ها قصد داریم تمام محصولاتمان با محصولات مشابه خارجی رقابت کند، افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه 600 دستگاه یخچال است ولی با آغاز به کار فازهای دوم و سوم ، ظرفیت تولید تا سه برابر ظرفیت کنونی افزایش می یابد.


انتهای پیام/ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه