اخبار داغ

بسته خبری حوادث رهیاب؛

دستگیری عوامل تیراندازی شبانه در آبادان/2 هزار گواهینامه در خوزستان در آستانه توقیف/ دستگیری دو متخلف شکار پرنده در ماهشهر

دستگیری عوامل تیراندازی شبانه در آبادان/2 هزار گواهینامه در خوزستان در آستانه توقیف/ دستگیری دو متخلف شکار پرنده در ماهشهر
حوادث خبری از گوشه و کنار استان خوزستان را می توانید در قالب "بسته خبری حوادث رهیاب" دنبال کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب نیوز:حوادث خبری از گوشه و کنار استان خوزستان را می توانید در قالب "بسته خبری حوادث رهیاب" دنبال کنید.

عوامل تیراندازی شبانه در آبادان دستگیر شدند
سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: عوامل تیراندازی در یک مراسم عروسی در این شهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند، دستگیر شدند.
در این مراسم برخی افراد اقدام به تیراندازی گسترده کردند که این امر باعث ایجاد رعب و حشت در بین مردم منطقه شده بود. ماموران نیروی انتظامی نیز بلافاصله به محل برگزاری مراسم اعزام شدند.
سرهنگ کهیایی عنوان کرد: عامل تیراندازی فردی به نام (ح. آ) دستگیر و طبق دستور مقام قضایی با قرار ۷۰ میلیون تومانی راهی زندان شد. ضمن آنکه از صاحبان عروسی از جمله داماد تعهد کتبی گرفته شد.

2 هزار گواهینامه در خوزستان در آستانه توقیف هستند
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: حدود 2 هزار جلد گواهینامه با بیش از 25 نمره منفی در استان خوزستان در آستانه توقیف هستند.
سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد 524 گواهینامه با بیش از 30 نمره منفی در استان خوزستان توقیف شده‌اند. همچنین در سال جاری 10 هزار و 943 دستگاه خودرو‌ با بیش از 1 میلیون تومان جریمه در خوزستان توقیف شده‌اند.
وی افزود: همچنین در حال حاضر در استان خوزستان حدود 2 هزار جلد گواهینامه با بیش از 25 نمره منفی در آستانه توقیف هستند.

دستگیری دو متخلف شکار پرنده در شهرستان بندر ماهشهر
یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر 2 نفر متخلف شکار پرنده در شهرستان بندر ماهشهر دستگیر نمودند.
ایرج سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان با بیان این مطلب گفت: این متخلفین اقدام به شکار یک بهله پرنده شکاری از نوع سارگپه و همچنین سه قطعه پرنده از نوع کاکائی نموده بود که بر اساس قانون صید و شکار مطالبه و ضرر و زیان وارده چهارده میلیون ریال می باشد و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی  به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

درگیری دو برادر در شعیبیه شوشتر منجر به قتل شد
درگیری و نزاع دو برادر در روستای چنیبه بخش شعیبیه شوشتر منجر به قتل میانجی شد.
یک منبع آگاه اظهارکرد: فرد مقتول قصد میانجی گری بین دو برادر را داشته که متاسفانه به وسیله شلیک گلوله یکی از طرفین دعوا به قتل رسید.
وی افزود: این حادثه ساعت 17روز دوشنبه هفته جاری اتفاق افتاد و علت اختلاف دو برادر نیز مسایل ملکی و حق تقدم در آبیاری زمین بوده است.

تخلف در دفن زباله، شهرداری ایذه را به دادگاه کشاند
مدفن زباله ایذه حدود 10 هکتار مساحت دارد که پسماند در آن به صورت غیراصولی تخلیه می شود
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه از معرفی شهرداری این شهر به مراجع قضایی به دلیل دفن غیراصولی زباله خبر داد.
عباس سلطانی سه شنبه اظهار کرد: مدفن زباله ایذه حدود 10 هکتار مساحت دارد که پسماند در آن به صورت غیراصولی تخلیه می شود.
وی افزود: شهرداری ایذه در سال 84 مجوز مدفن پسماند را به صورت مشروط دریافت کرده است.

سارق 70 راس دام در دزفول دستگیر شد
فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف 70 راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی الهامی روز سه شنبه در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی نقاط شهرستان دستگیری عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ الهامی با اشاره به کشف 70 راس گوسفند سرقتی در مخفیگاه متهم افزود:سارق پیش از این نیز هفت فقره سرقت احشام در سابقه خود دارد.

مار سمی عامل وحشت ساکنان خانه‌ای در اهواز شد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک مار سمی که باعث وحشت ساکنان یک خانه در اهواز بود به دام افتاد.
مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر ورود مار سمی به حریم منزل مسکونی واقع در ۲۰ متری شهرداری داده شد.
وی افزود: ستاد فرماندهی سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حاضر و ضمن خروج ایمنی ساکنان از منزل با استفاده از وسایل و تجهیزات تخصصی با به دام انداختن مار سمی خطر را از جان ساکنان منزل دور کردند.

هشدار دادستان به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم
دادستان دادگاه های انقلاب و عمومی آبادان به استفاده کنندگان از سلاح در مراسم عروسی و عزاداری که موجب بروز حوادث ناگوار می شوند، اخطار داد.
احمد شیرعلیزاده با اشاره به وجود ظرفیت شیوخ و بزرگان طوایف در زمینه آگاه سازی و هشدار به استفاده کنندگان از اسلحه در مراسم مختلف گفت: بحث اسحله و مهمات از مهمترین مسائل قابل پرداخت و توجه است که همراهی و کمک بیشتر و قاطع تر شیوخ را در این عرصه طلب می کند.
شیرعلیزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه از آن زمان تاکنون تذکرات و درخواستهای فراوانی در زمینه رعایت استفاده از سلاح به دارندگان آنان ارائه شده است از این پس در صورت وقوع حادثه، وساطت شیوخ نیز در این میان تاثیرگذار نخواهد بود و گذشتی در کار نیست.

بخاری برقی یک خانه را به آتش کشید
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بخاری برقی باعث به آتش کشیدن خانه ای در حوالی فرودگاه اهواز شد.
مسعود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه روز دوشنبه با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از آتش سوزی در منزل مسکونی حوالی فرودگاه اهواز داده شد.
وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های مکنده هوا دود ناشی از آتش سوزی را از منزل بیرون و سپس حریق را مهار و از گسترش و سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.
خوشبختانه در این حادثه به ساکنین آسیبی وارد نشد.

صید غیرمجاز 700 قطعه پرنده سار در پارک ملی کرخه
سرپرست پارک ملی کرخه از دستگیری متخلفان صید 700 قطعه سار در پارک ملی کرخه در شهرستان شوش خبر داد.
محمد الوندی اظهار کرد: طی گشت و کنترل یگان پارک ملی کرخه در مناطق استحفاظی، 3 متخلف که برخلاف قوانین شکار و صید مبادرت به صید غیرمجاز تعداد 700 قطعه پرنده سار کرده بودند، مطابق ماده 14 قانون شکار و صید دستگیر شدند.

اجرای حکم متهمان حادثه تروریستی حمیدیه در ملاءعام
رئیس دادگستری خوزستان از اجرای حکم متهمان حادثه تروریستی حمیدیه خبر داد.
فرهاد افشارنیا در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی تصادفات خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه رسیدگی به پرونده متهمان حادثه تروریستی شهر حمیدیه برگزار و احتمال می‌رود نخستین و آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده باشد.
رئیس دادگستری استان خوزستان اضافه کرد: نمی‌توان اینک در مورد اجرای رای پیش‌داوری داشت ولی با توجه به تائید شدن حکم صادره توسط مراجع ذی‌صلاح به نظر می‌رسد که دادگاه نیز چنین نظری را داشته باشد و حکم در ملاءعام جاری شود و ادامه رسیدگی به پرونده تا سال آینده به طول خواهد انجامید.

12 مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای محور شوش به اهواز
شامگاه یک‌شنبه تصادف زنجیره‌ای محور شوش به اهواز 12 مصدوم برجای گذاشت و باعث بسته شدن این محور شد.
با وجود اینکه کم از حوادث جاده‌ای این استان در رسانه‌های مختلف سخن به میان نمی‌آید، رخ‌دادن تصادفات زنجیره‌ای در ماه اخیر در محور شوش به اهواز از اتفاقات تکراری این روزها به‌شمار می‌رود.
اواخر وقت شب یکشنبه تصادف در این محور موجب مصدومیت 12 نفر از مسافران این جاده شد و همچنین باعث ایجاد ترافیک شدید در این جاده شده است.

یک واحد تجاری در آبادان در آتش سوخت
یک فروشگاه پوشاک در بازار جمهوری آبادان روز یکشنبه در آتش سوخت.
مجید فرهانی پور رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: این آتش سوزی ساعت 13:37 دقیقه به آتش نشانی آبادان اطلاع داده شد که دو اکیپ اطفاء آتش بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: مقارن ساعت 13:43 دقیقه گروه های آتش نشانی به محل رسیده و در کمتر از 10 دقیقه آتش به صورت کامل مهار و خاموش شد.
در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

دستگیری دو سارق حرفه ای در شوش
فرمانده انتظامی شهرستان شوش از دستگیری دو سارق حرفه ای سابقه دار خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا بهاروند روز یکشنبه افزود: این سارقان که تحت تعقیب پلیس بودند روز گذشته در یکی از شهرهای همجوار دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف هشت فقره سرقت از این سارقان افزود: یکدستگاه خودروی سمند، دو دستگاه موتورسیکلت، سه دستگاه دوربین مداربسته ،دو اسلحه شکاری و کلت و 13 دستگاه گوشی تلفن همراه از این سارقان کشف شده است.

کشف و ضبط 180 قطعه پرنده زینتی از قاچاقچیان
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف و ضبط 180 قطعه پرنده آواز خوان ایرانی در مرزهای آبی اروند از قاچاقچیان خبر داد.
سردار عبدالله نظرپور افزود: متهمی که در نظر داشت، این پرندگان را به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق کرده و در آن کشور به فروش برساند، با اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه دریابانی آبادان شناسایی و دستگیر شد.
وی اظهار داشت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

قتل در یکی از باغ‌های دزفول
دادستان عمومی و انقلاب دزفول از پیگیری حادثه قتل در یکی از باغ های منطقه بن جعفر خبر داد.
مردی حدودا 55 ساله جمعه شب در باغ خود در روستای بن جعفر دزفول مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید.
به گفته اهالی روستای بن جعفر فرد مذکور به همراه اعضای خانواده خود در یکی از باغ های منطقه بن جعفر بسر می برد که توسط چهار نفر مورد حمله قرار گرفته و بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.
احمد قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب دزفول روز یکشنبه با تایید قتل این مرد با سلاح جنگی گفت: موضوع قتل در دست بررسی و پیگیری است.
فرمانده انتظامی دزفول نیز گفت: فرد مذکور از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت خون ریزی جان باخته است.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
,
, عوامل تیراندازی شبانه در آبادان دستگیر شدند ,
,
,
,
,
, 2 هزار گواهینامه در خوزستان در آستانه توقیف هستند,
,
,
,
,
, دستگیری دو متخلف شکار پرنده در شهرستان بندر ماهشهر ,
,
,
,
, درگیری دو برادر در شعیبیه شوشتر منجر به قتل شد ,
,
,
,
,
, تخلف در دفن زباله، شهرداری ایذه را به دادگاه کشاند ,
,
,
,
,
,
, سارق 70 راس دام در دزفول دستگیر شد,
,
,
,
,
,
, مار سمی عامل وحشت ساکنان خانه‌ای در اهواز شد,
,
,
,
,
,
, هشدار دادستان به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم ,
,
,
,
,
, بخاری برقی یک خانه را به آتش کشید ,
,
,
,
,
,
,
, صید غیرمجاز 700 قطعه پرنده سار در پارک ملی کرخه ,
,
,
,
, اجرای حکم متهمان حادثه تروریستی حمیدیه در ملاءعام ,
,
,
,
,
, 12 مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای محور شوش به اهواز ,
,
,
,
,
, یک واحد تجاری در آبادان در آتش سوخت ,
,
,
,
,
,
, دستگیری دو سارق حرفه ای در شوش ,
,
,
,
,
, کشف و ضبط 180 قطعه پرنده زینتی از قاچاقچیان ,
,
,
,
,
, قتل در یکی از باغ‌های دزفول ,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه