اخبار داغ

۳۷ سال عزت و اقتدار؛

حاشیه نویسی رهیاب از راهپیمایی 22 بهمن در اهواز +تصاویر/ از حضور پرشور عشایر عرب و بختیاری تا آذین بندی مسیر با تصاویر شهدای مدافع حرم خوزستانی

حاشیه نویسی رهیاب از راهپیمایی 22 بهمن در اهواز +تصاویر/ از حضور پرشور عشایر عرب و بختیاری تا آذین بندی مسیر با تصاویر شهدای مدافع حرم خوزستانی
مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در اهواز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) با حضور پرشور مردم همزمان

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,

با سراسر کشور در اهواز آغاز شد.

,


37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 می گذرد اما عشق مردم به انقلاب اسلامی سبب شده که باز هم مردم انقلابی سراسر ایران در این روز گرد هم آیند و ضمن بیعت با آرمان های

,
,

امام راحل از استکبار برائت جویند.
 

,
,
,
, , ,

مردم انقلابی اهواز که شامگاه گذشته ندای الله اکبر انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده بودند از ساعتی پیش با مشت های گره کرده منتظر آغاز مراسم هستند.

بارش های بامداد پنجشنبه هم سبب تلطیف هوای کلانشهر اهواز شده و بر خلاف 22 بهمن سال گذشته راهپیمایی مردم در هوای پاک برگزار می شود.
 

,
,
,
,
,
, , ,

همه آمده اند تا با رهبر و مقتدای خویش تجدید بیعت کنند و به سران استکبار این پیغام را برسانند که توافق هسته ای و مذاکرات هم نتوانسته نظر مردم ایران را نسبت به آمریکا، به عنوان شیطان بزرگ تغییر دهد.

عشایر عرب و بختیاری با پیشگام شدن در صفوف باز هم نشان دادند که پیمان آنها با امام خمینی(ره) و امام خامنه ای ادامه دارد و مسائل حاشیه ای نمی تواند آنها را از انقلاب اسلامی جدا کند.

مردان و زنان هم فرزندان خردسال خود را به راهپیمایی آورده اند تا بهشان بگویند امنیت و اقتدار ایران اسلامی نشات گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 است.

,
,
,
,
,
,
, , ,

راهپیمایی مردم اهواز با ندای رسای الله اکبر و مرگ بر آمریکا آغاز شد و کم کم قطره های باران بر سر مردم نازل شدند.

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی احتمال بارش باران وجود دارد و به همین دلیل برخی از مردم با چتر، در این راهپیمایی شرکت کرده اند.

مسیرهای منتهی به راهپیمایی مانند هر سال بسته شده اند. بازار داغ سلفی هم مانند دیگر مراسمات این روزها در این مراسم باشکوه داغ است.

راهپیمایان با در دست داشتن بنرهایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم‌ ایران و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» و «مرگ بر آل سعود» وارد مسیر راهپیمایی شدند.

دانش‌آموزان با لباس‌های متحدالشکل در مسیر راهپیمایی در حال حرکت و همچنین در حال خواندن سرود تاریخی «ای ایران، ای مرز پرگهر» هستند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,

مسیرهای راهپیمایی در اهواز با تصاویر شهدای مدافع حرم خوزستانی آذین بندی شده است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در جمع راهپیمایان اهوازی با بیان اینکه تعظیم شعائر انقلاب اسلامی به منزله تعظیم شعائر اسلام است، اظهار داشت: در قدم های امروز شما ثواب تسبیح و ذکر را دارد.

در ادامه محمدباقر قالیباف شهردار تهران که به عنوان سخنران این مراسم در اهواز حاضر بود اظهار کرد : همانطور که برجام برای حل مشکلات هسته‌ای در نظر گرفته شد باید برجام اقتصادی تدوین شود که بر اساس داشته‌های داخلی تنظیم شده باشد اگر به هر دلیلی این مشکلات را حل نکردیم یعنی بستر را برای دشمن مهیا کردیم.

گفتنی است در سراسر استان خوزستان مردم با حضور پرشور خود در زیر باران حماسه ای ماندگار خلق کردند.

,
,
,
,
,
,
, گفتنی است در سراسر استان خوزستان مردم با حضور پرشور خود در زیر باران حماسه ای ماندگار خلق کردند.,

انتهای خبر/

, انتهای خبر/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه