اخبار داغ

کرمانی‌مقدم: بازی سیاه‌جامگان و راه‌آهن 6 امتیازی است

کرمانی‌مقدم: بازی سیاه‌جامگان و راه‌آهن 6 امتیازی است
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازی ما مقابل راه‌آهن 6 امتیازی است چرا که برای هر دو تیم این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از دیدرا تیم‌های سیاه‌جامگان و راه‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر اردوی ترکیه برای ما بسیار خوب بود و از آن به بعد روند رو به رشدی داریم. در آن اردو توانستیم هماهنگی‌های لازم رابه بدست آوریم و بازیکنان خارجی و جدیدمان با یکدیگر هماهنگ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ما در دیدار مقابل نفت بازی خارج از خانه بود به پیروزی رسیدیم و در دیدار مقابل گسترش هم توانستیم برد خوبی را به دست آوریم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و می‌توانیم جایگاه خوبی را در پایان فصل به دست آوریم.

,

مربی سیاه‌جامگان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصطفی احمدی سه اخطاره است و او را در اختیار نداریم همچنین مدافع وسط تیم‌مان هم مصدوم است.

,

وی در مورد شناختش از راه‌آهن با توجه به اینکه فصل گذشته در این تیم بوده‌اند، گفت:  راه‌آهن پیروزی خوبی را مقابل صبا به دست آورد و روحیه مناسبی دارد. البته ما هم به دنبال کسب امتیازات هستیم و برای این بازی برنامه خاصی داریم. روی نقاط ضعف راه‌آهن کار کرده‌ایم و امیدوارم سه امتیاز خارج از خانه را به دست آوریم.

,

کرمانی‌مقدم افزود: فکر می‌کنم با توجه به حساسیتی که این بازی دارد این دیدار برای هر دو تیم 6 امتیازی است. ما شناخت نسبی از بازیکنان راه‌آهن داریم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز وارد می‌شویم و به دنبال تساوی نیستیم.

,

وی در مورد اینکه آیا تیم سیاه‌جامگان با مشکلات مالی روبروست یا خیر،‌گفت: این سؤال را جواب ندهم بهتر است. اجازه بدهید با فرهاد کاظمی هماهنگ کنیم و پس از آن در این باره صحبت کنیم.

,

مربی سیاه‌جامگان در مورد پیروزی 3 هفته اخیر این تیم گفت: من فصل گذشته هم که با راه‌آهن بودیم قول دادم این تیم در لیگ بماند. آقا فرهاد (کاظمی) استاد این کارهاست. باید تغییراتی در تیم می‌دادیم و حدود 10-12 بازیکن به تیم اضافه می‌شدند. ما این کار را انجام دادیم و خدا را شکر نتیجه هم گرفتیم. امیدوارم این موضوع ادامه داشته باشد.

,

وی در مورد اینکه آیا تیمش در لیگ می‌ماند یا خیر،‌گفت: صد در صد سیاه‌جامگان در لیگ می‌ماند اما شاید ما در تیم نباشیم. (با خنده)

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه