اخبار داغ

زهره الهیان در گفت و گو با دانا:

رویکرد پیشنهاد دهنده یک لیست در تفکر کاندیداها اثرگذار است/ لیست اصلاح طلبان توسط یک مفسد اقتصادی بسته شده است/ اصلاح طلبان معیشت مردم را فراموش کرده و فقط شعار سیاسی سر می دهند

رویکرد پیشنهاد دهنده یک لیست در تفکر کاندیداها اثرگذار است/ لیست اصلاح طلبان توسط یک مفسد اقتصادی بسته شده است/ اصلاح طلبان معیشت مردم را فراموش کرده و فقط شعار سیاسی سر می دهند
عضو ائتلاف اصولگرایان گفت: پیشنهاد دهنده و حامی لیست اصلاح طلبان سابقه محکومیت قضایی و فساد اقتصادی در کارنامه خود دارد و این نوعی بی توجهی به ارزش ملت ایران است که افرادی با این سابقه پیشنهاد دهنده لیست باشند؛ چرا که تأکید رهبری این است که مردم به لیست هایی رای بدهند که پیشنهاد دهنده آنها افرادی مومن، انقلابی و متدین باشند.
[

زهره الهیان، نماینده مجلس هشتم و عضو ائتلاف اصولگرایان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: امروز اصولگرایان با یک لیست واحد و یک پارچه وارد انتخابات شده اند که این به خاطر تلاش مجدانه اشخاص و احزاب اصولگرایی از ماه ها قبل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مجلس هشتم با تأکید بر لزوم در نظر داشتن تعهد، تخصص و ولایت پذیری از سوی نامزدها خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو لیست دیگر از سوی اصلاح طلبان و حزب اراده ملت ارائه شده است که متأسفانه پیشنهاد دهندگان این لیست ها افرادی هستند که در سابقه خود مسائلی را دارند که لازم است مردم بیشتر در انتخاب خود دقت کنند.

,

عضو ائتلاف اصولگرایان افزود: پیشنهاد دهنده و حامی لیست اصلاح طلبان سابقه محکومیت قضایی و فساد اقتصادی در کارنامه خود دارد و این نوعی بی توجهی به ارزش ملت ایران است که افرادی با این سابقه پیشنهاد دهنده لیست باشند؛ چرا که تأکید رهبری این است که مردم به لیست هایی رای بدهند که پیشنهاد دهنده آنها افرادی مومن، انقلابی و متدین باشند.

,

الهیان با بیان اینکه تاکیدات رهبری ضرورت هوشیاری مردم را دو چندان می کند گفت: رویکرد و تفکر پیشنهاد کنندگان لیست ها قطعاً در رویکرد و تفکر کاندیداهای لیست هم تأثیر می گذارد و در یک راستاست.

,

وی با اشاره به وعده های دو لیست رقیب اصولگرایان مبنی بر رفع حصر سران فتنه و همچنین روی کار آمدن مجلسی همراستا با دولت گفت: طرح این شعار ها نشان از اهداف این لیست دارد و اینکه مجلس باید همسو با دولت باشد به معنای این است که وکیل الدوله ها چشم بر خطای دولت ببندند و از حقوق خود صرف نظر کنند.

,

عضو ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه ورود وکیل الدوله ها به مجلس شایسته مجلس شورای اسلامی نیست بیان داشت: مجلسی که انقلابی و به دنبال عدالت است باید متشکل از افرادی باشد که بیش ازآنکه همسویی با دولت در دستور کار آنها قرار بگیرد، به دنبال احقاق حقوق ملت باشند.

,

نماینده مجلس هشتم بیان داشت: طرح بحث رفع حصر سران فتنه که امروز از سوی برخی از چهره های شاخص اصلاح طلبی مطرح می شود، موضوعی انحرافی است که در حالی که مردم مشکلات جدی نظیر تورم، بیکاری، معیشت و ... دارند، برخی نامزدها نه تنها به این موضوعات رسیدگی نمی کنند بلکه موضوعات انحرافی را بیان می کنند.

,

الهیان با بیان اینکه شعارهای دو لیست دیگر کاملاً سیاسی است اظهار داشت: این افراد به دنبال سیاسی کردن مجلس آینده هستند و طبیعتاً هنگامی که وارد مجلس شوند نمی توانند اولویت خود را خدمت رسانی به مردم قرار بدهند.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه