اخبار داغ

همزمان با انتخابات هفتم اسفندماه؛

شهرستان طرقبه شاندیز مجری طرح آزمایشی سیستم سهبا شد

شهرستان طرقبه شاندیز مجری طرح آزمایشی سیستم سهبا شد
برای اولین بار در انتخابات سامانه سهبا به‌منظور ارتباط مردمی نامزدها و نمایندگان آنها و بازرسان انتخابات برای انعکاس تخلفات احتمالی در شهرستان طرقبه شاندیز راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازطرقبه نیوز،برای اولین بار در انتخابات سامانه سهبا به‌منظور ارتباط مردمی نامزدها و نمایندگان آنها و بازرسان انتخابات برای انعکاس تخلفات احتمالی در شهرستان طرقبه شاندیز راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

یدالله بشکنی معاون فرماندار طرقبه شاندیز گفت: شهرستان طرقبه شاندیز در انتخابات دارای 22 شعبه اخذ رأی شهری و 32 شعبه روستایی است که 27شعبه در بخش طرقبه و 27 شعبه در بخش شاندیز دایر می‌باشد.

,

وی با اعلام این خبر که شهرستان طرقبه شاندیز به‌عنوان طرح آزمایشی سیستم سهبا یا سامانه هوشمند بازرسی در انتخابات برگزیده شده افزود: مقرر گردید که بازرسی در انتخابات در غالب این سامانه برای نظارت بیشتر و دقیق‌تر اجرایی گردد.

,

معاون فرماندار طرقبه شاندیز اظهار داشت: این سامانه دارای سه فضا با شماره پیامک می باشد که شماره 3000489 برا ی ارتباطات مردمی و شماره 3000345 برای ارتباطات نامزدهای انتخاباتی و نماینده نامزد ها برای اعلام تخلفات احتمالی –وشماره 300678برای بازرسان وسربازرسان انتخابات برقرار شده که به صورت آنلاین در روز اخذ رای با سامانه هوشمند مرکزی ارتباط خواهند داشت.

,

وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی صرفاً می توانند تا ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و بعد از تاریخ 6/12/1394 هرگونه تبلیغ به عنوان تخلف محسوب می‌‌شود.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه