اخبار داغ

رییس دادگستری عجب شیر:

رعایت هرچه بیشتر شئونات وکالت توسط وکلای دادگستری الزامی است

رعایت هرچه بیشتر شئونات وکالت توسط وکلای دادگستری الزامی است
رییس دادگستری عجب شیر وکلا را معین القضات دانسته و بر لزوم رعایت هرچه بیشتر شئوونات وکالت توسط وکلای دادگستری تأکید نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، عبدالرضا نواپور در جلسه تعامل دادگستری عجب شیر که بمناسبت هفته وکیل مدافع و در آستانه هفتم اسفند روز وکیل برگزار شد، ضمن تبریک روز وکیل و تشکر از تعامل مطلوب وکلا با دادگستری عجب شیر، با تاکید بر این‌که قضات و وکلا دو بال فرشته عدالت‌اند ادامه داد: عدالتی که بنیاد و اساس زندگی بشر بوده و هدف انبیاست و برای این عدالت خون‌های انسان‌های بزرگی ریخته شده است.
رییس دادگستری عجب شیر با بیان اینکه وکلا باید مدافع ارزش‌ها باشند و برای تحقق آنها پافشاری نمایندافزود:وکلا باید افرادی دانا ، بصیر ، معتمد ، آگاه ، با تقوا و با شخصیت باشند چرا که وکیل از جایگاه بالایی برخودار است.
وی حفظ شئونات شغلی ، اداری و مراعت روابط فردی و اجتماعی را از ضرورت‌های اهمیت شأن وکالت برشمرد و خاطر نشان ساخت : مراعات این شئونات صرفاً مربوط و محدود به حرفه وکالت نیست بلکه در برگیرنده همه شئون زندگی فردی،اجتماعی و خانوادگی است.
در ادامه وکلای حاضر در جلسه مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند و در انتها از بیست نفر وکلای کانون وکلای دادگستری و مرکز امور مشاوران قوه قضاییه حوزه قضایی عجب شیر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه