اخبار داغ

آجیل و خشکبار شب عید کیلویی چند؟

آجیل و خشکبار شب عید کیلویی چند؟
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 94، بازار آجیل فروشان کم کم رو به رونق رفته و افراد کم کم برای تامین آجیل شب عید راهی بازار می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 94، بازار آجیل فروشان کم کم رو به رونق رفته و افراد کم کم برای تامین آجیل شب عید راهی بازار می‌شوند اما نباید فراموش کنیم که در این بین افرادی نیز هستند که بدلیل بالا بودن قیمت ها قدرت خرید این اقلام را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

 

,

, ,

 

,

این موضوع باعث می شود که قشر کم درآمد برای حفظ آبرو هم که شده به اجبار  و با هر سختی که شده، آجیل و شیرینی را  حتی با ارزانترین قیمت و کم کیفیت تهیه کند و جلوی مهمان بگذارد.

,

 

,

هر سال شب عید که فرا می رسد، تقاضا برای خرید برخی از کالاها از سوی مردم بالا می رود به التبه بازار خرید و فروش این کالاها رونق گیرد. این در شرایطی است که قیمت برخی اقلام آن به اندازه ای بالا است که قدرت خرید مردم کفاف نمی دهد و بازار این کالاها نیز کساد است.

,

 

,

گزارش میدانی خبرنگار شازند ما از سطح بازار در خصوص قیمت آجیل و خشکبار شب عید نشان میدهد که قیمت ها نسبت به سال قبل هم افزایش، هم کاهش و هم ثبات قیمت وجود دارد.

,

 

,

بر اساس این گزارش قیمت هر کیلو آجیل چهار مغز 50 هزار تومان، آجیل نوروزی 30 هزار تومان، آجیل شور 22 هزار تومان و آجیل شیرین 26 هزار تومان، قیمت هر کیلو پسته کله قوچی 40 هزار تومان، هر کیلو بادام هندی 52 هزار تومان، تخمه آفتاب گردان قلمی 10 هزار و کانادایی 9 هزار تومان، تخمه کدو 20 تا 24 هزار تومان است.

,

 

,

همچنین هرکیلو تخمه جاپنی بین 32 تا 36 هزار تومان، مغز بادام 55 هزار تومان، فندق ایرانی 32 هزار تومان، نخودچی 10 هزار تومان، بادام پوست کاغذی 46 هزار تومان، مغر گردو 60 هزار تومان و کشمش سبز 12 هزار تومان خرید و فروش می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه