اخبار داغ

رئیس پلیس راهور انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

تداوم طرح ترافیکی تردد زوج و فرد خودرو ها در شهر کرمانشاه

تداوم طرح ترافیکی تردد زوج و فرد خودرو ها در شهر کرمانشاه
رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به منظور روان سازی، طرح ترافیکی زوج و فرد ترافیک در خیابان های اصلی شهر کرمانشاه، تا پایان سال، ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه تحلیلی خبری ریوار، سرهنگ غلامرضا امیدی، رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: طرح ترافیکی زوج و فرد، به منظور روان سازی، ترافیک در خیابان های، اصلی شهر کرمانشاه، تا پایان سال، ادامه و از ساعت 3 بعد از ظهر تا 8 شب ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه تحلیلی خبری ریوار,

 

,

رئیس پلیس راهور انتظامی استان کرمانشاه سپس افزود: اگر تغییری در این طرح، بخواهد صورت گیرد، در سال آینده و در جلسات بعدی این سازمان و با اطلاع رسانی اعلام خواهد شد.

,

 

,

به طور کلی، در فصول پایانی سال، اللخصوص در اسفند ماه، معابر شهری پرترافیک، بخصوص در بازار کرمانشاه، با  اجرای، این طرح، بتوانیم، یک ترافیک روان و امن را برای مردم عزیر استان فراهم نماییم.

,

 

,

وی در پایان افزود: توصیه های که به مردم داریم، این است که، همواره سعی بر این باشد که، از خودروهای شخصی در سطح معابر، خوداری، که به حمد الهی، استان،  از لحاظ آمار تاکسی، یکی از استان های قوی می باشد، که با 10 هزار دستگاه خودرو، تاکسی، اعم از گردشی، مسیری و آژانس در سطح شهر می باشد که در صورت، استفاده از این وسایل نقلیه عمومی، دیگر نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی به داخل شهر نمی باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه