اخبار داغ

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه:

بیمه مشکل بزرگ صنف آرایشگران /نامه‌نگاری به وزیر کار بی‌نتیجه مانده است

بیمه مشکل بزرگ صنف آرایشگران /نامه‌نگاری به وزیر کار بی‌نتیجه مانده است
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت: از وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی تقاضای پیگیری بیمه آرایشگران را کرده‌ایم ولی تاکنون در این رابطه اتفاقی نیفتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی گواهی در گفت وگو با خبرنگار «رازق» در مورد بازار آرایشگری اظهار کرد: مشکلات صنف ما به سیستم های درونی حمایتی در کشور برمی گردد و خلاهایی که در بدنه صنف آرایشگر مردانه وجود دارد، ریشه‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «رازق»,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: متاسفانه صنف آرایشگران از جمله اصناف کشور است که در محدوده حمایتی دولت قرار نگرفته است و پیامدهای حمایت دولت در بدنه آن دیده نمی‌شود.

,

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه با اعلام این خبر که قیمت جدید آرایش مو مردان اعلام شده و در کمیسیون مربوطه اتاق اصناف در حال بررسی است، اضافه کرد: بعد از بررسی های لازم و اعمال کار کارشناسی در کمیسیون اتاق اصناف قیمت جدید به تمام آرایشگر های سطح استان ابلاغ می شود تا با قیمت جدید فعالیت خود را ادامه دهند.

,


گواهی  با تاکید براینکه  عدم حمایت دولت از صنف آرایشگری مشکل اصلی صنف ما است، ابراز کرد: آرایشگران سختی کار دارند و بیمه شاخه ای دیگر از مشکلات آرایشگران است.

,
,

وی با اشاره به اینکه آرایشگران در حال حاضر بخاطر اینکه در بحث بیمه از حمایت های دولت برخوردار نیستند با بیمه شخصی ۳۰درصد هزینه بیمه ای خود را معادل ماهی بالغ بر ۳۰۰هزار تومان پرداخت می کنند،  اظهار کرد: این نوع پرداخت هزینه بیمه ای مشکلاتی را برای صنف آرایشگران ایجاد کرده است .

,

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه  با بیان اینکه از وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی نیز تقاضای پیگیری بیمه آرایشگران را کرده ایم ولی تا کنون در این رابطه اتفاقی نیفتاده است،  تصریح کرد: آرایشگر باید بیمه شود و دولت هم باید آرایشگران را زیر چتر حمایت های خود قرار دهد .

,

گواهی با تاکید براینکه دولت برای رفع این معضل از سیمای صنف آرایشگر مردانه باید روشی را در دستور کار خود جهت بیمه آرایشگران قرار دهد که تنها ۱۰ درصد هزینه بیمه خود را پرداخت کنند،  اضافه کرد: این شکل پرداخت حق بیمه شرایطی مناسب و مطلوب است .

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه با اشاره به اینکه بخاطرشرایط سخت بیمه ای و بالا بودن سقف هزینه‌های بیمه‌ای در صنف آرایشگران متقاضی قرارداد بیمه ای نداریم،  ابراز کرد: این شرایط سخت باید در این صنف به سرعت برطرف شود .

,
,
,

گواهی افزود: نامه نگاری های زیادی در بحث بیمه آرایشگرمردانه با وزیر کار انجام شده ولی این پیگیری ها پیامد منفی داشته است.

,

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه در پایان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس گذشته نتوانستند قانونی را برای رفع مشکل بیمه ای آرایشگران تصویب و اجرا کنند و ما امیدواریم مجلس شورای اسلامی با ساختار جدیدش به کمک ما بیاید.

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه