اخبار داغ

صبح امروز؛

دومین روز جشن نیکوکاری در مه ولات آغاز شد+تصاویر

دومین روز جشن نیکوکاری در مه ولات آغاز شد+تصاویر
صبح امروز و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مه ولات، دومین روز جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» در چهار راه مسجد جامع فیض آباد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، دومین روز جشن نیکوکاری در شهرستان مه ولات با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی»، صبح امروز 13 اسفند ماه و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در چهار راه مسجد جامع فیض آباد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

امام جمعه مه ولات در این مراسم اظهار کرد: با شرکت در جشن نیکوکاری و دستگیری از اقشار کم درآمد در آستانه بهار طبیعت و سال نو، عید را به همه نیازمندان هدیه دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی میری با بیان اینکه جشن نیکوکاری تبلور مهرورزی و نوع دوستی است، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه اتصال میان خیران و نیازمندان است و در کوتاه ترین زمان کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیران را به اقشار کم درآمد و نیازمند میرساند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سیمای مه ولات، اظهار کرد: روز گذشته نخستین روز از جشن نیکوکاری در 30 مدرسه سطح شهرستان برگزار شد ضمن اینکه این جشن امروز و فردا نیز ادامه دارد.
محمد مهدی علیزاده جوان یادآور شد: جشن نیکوکاری فردا 14 اسفندماه در پایگاههای نماز جمعه برگزار می شود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کمک های جمع آوری شده قبل از پایان سال در اختیار نیازمندان و محرومان قرار میگیرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی در شهرستان مه ولات جمع آوری شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال میزان مشارکت مردم بیشتر باشد و کمک ها به ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برسد.
وی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران شهرستان مه ولات همچنین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) در بانک صادرات فیض آباد به شماره ۰۱۰۲۲۹۴۲۰۱۰۰۰ واریز نمایند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه