اخبار داغ

با نمایش آثار هنرمندان انجمن سینمای جوان کرمانشاه؛

چهارمین هفته فیلم وعکس سینمای جوان استان کرمانشاه آغاز به کار کرد/ نمایش تلاش های هنرمندان جوان در قاب تصویر

چهارمین هفته فیلم وعکس سینمای جوان استان کرمانشاه آغاز به کار کرد/ نمایش تلاش های هنرمندان جوان در قاب تصویر
چهارمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان استان کرمانشاه با افتتاح نمایشگاه عکس در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  طاق نیوز، چهارمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان استان کرمانشاه از صبح امروز شنبه با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با افتتاح نمایشگاه عکس در محل تالار شهید آوینی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز،,

رئیس سینمای جوان استان کرمانشاه در این رابطه به طاق نیوز، گفت: چهارمین هفته فیلم و عکس از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار می شود که افتتاحیه آن صبح امروز برگزار شد.

, طاق نیوز،,

کامران رضایی افزود: در این راستا از پنج عنوان مستند تولیدی انجمن سینمای جوان کرمانشاه با موضوع گردشگری که با مشارکت شبکه مستند ساخته شده رونمایی می شود.

,

وی همچنین از رونمایی از یادمان زنده یاد صحبت الله خدایاری خبر داد و گفت: صحبت الله خدایاری از فیلمسازان مستعد و کوشای کرمانشاهی است که آثار در خور توجهی را در زمینه مستند و داستانی کارگردانی کرده است.

,

رضایی تصریح کرد: ۳۳ عنوان فیلم کوتاه تولیدی در قالب های داستانی و انیمیشن نیز نمایش داده می شود که همگی تولید انجمن کرمانشاه طی سال گذشته است.

,

رئیس سینمای جوان استان کرمانشاه ساعت اکران فیلم ها را ۱۵ تا ۱۸ روزهای برگزاری به  همراه نقد و بررسی فیلم ها عنوان کرد.

,

رضایی خاطر نشان کرد: همچنین در نمایشگاه عکس، ۳۳ فریم عکس از عکاسان انجمن سینمای جوان از جمله حسین عیسی حاج، مازیار حیرتی، سامان آریاپور، مسعود پاریاب و واحد عکس این انجمن به سرپرستی میثم منیعی به نمایش در آمده است.

,

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری هفته فیلم و عکس نمایش آثار تولیدی فیلمسازان و هنرجویان انجمن سینمای جوان کرمانشاه طی یک سال گذشته است تاضمن معرفی فیلمسازان مخاطبین نیز با فیلم کوتاه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

,

رئیس سینمای جوان استان کرمانشاه با بیان اینکه دومین دوره هفته عکس و فیلم سال ۸۱ برگزار شده بود، افزود: پس از چندین سال وقفه دوره های سوم و چهارم به صورت مرتب در سال های  ۹۳ و ۹۴ برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه ساعت ۱۵ روز ۱۷ اسفند برگزار می شود، خاطر نشان کرد:  چون هفته فیلم حالت رقابتی نداشته و هدف نمایش آثار است از تمامی کسانی که اثر ارایه داده اند تقدیر خواهد شد.

,

 انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه