اخبار داغ

در یادواره شهدای مدافع حرم در شهر قدس

مداحی فرزند شهید جاوید الاثر مدافع حرم محمد آژند+فیلم

مداحی فرزند شهید جاوید الاثر مدافع حرم محمد آژند+فیلم
فرزند شهید جاوید الاثر مدافع حرم شهید محمد آژند در یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان قدس به مداحی در رسای شهدای مدافع حرم پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قدس خبر -مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان قدس با حضور جمع کثیری از جوانان و خانواده معظم شهد ای مدافع حرم  شهیدان آژند، آبیاری، عفتی و صدر زاده برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر ,

بر اساس این گزارش در این مراسم در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین امیری گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در سوریه و عراق توسط خونخواران داعشی در حال رخ دادن است در جهت تفرقه افکنیو نفاق میان شیعه سنی است که تا هم اینک نتوانسته اند به این مهم دست یابند و به زودی به برکت خون شهدا طومار این دست نشانده های استکبار جهانی و صهیونیسم در منطقه پیچیده خواهد شد و همه انها به زباله دان تاریخ ریخته میشوند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیاری از مدافعان حرمی که در سوریه به جهت دفاع از حریم اهل بیت حضور دارند را جوانانی هستند که نه از سر هیجان بلکه هر کدام با پشتوانه ای محکم در این سرزمین حضور پیدا کرده و با تن و جان خود در حال دفاع از حریم آل الله هستند و در این راه شهدای گرانقدری را نیز تقدیم کرده ایم که هر گاه که با خانواده های این شهدا صحبتی میشود ذره ای گلایه ندارند و افتخار میکنند که فرزندشان در راه دفاع از حرم آل الله به شهادت رسیده است.

,

امیری در خاتمه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی انقلاب اسلامی ایران و اسلام را نشانه رفته است و هر اقدامی که در متطقه به دنبال انجام دادن آن است برای این است که خللی در اسلام و در ادامه آن انقلاب اسلامی ایران وارد کند اما رشادت ها و جوانمردی های جوانان این مرزو بوم در تمام حوزه های که آنها به دنبال نفوذ بوده اند موجب شده است که تمام سنگهایشان به در بسته بخورد و امروز نیز ما در کنار این شهدا وظیفه داریم نگذاریم هیچ روزنه ای برای نفوذ دشمنان در کشور ایجاد شود و تمام نقشه های آنها را با حرکت در مسیر شهدا و رهنمود های رهبری در نطفه خفه کنیم.

,

در ادامه مداحی فرزند شهید مدافع حرم محمد آژند که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) جاوید الاثر شده است را مشاهده میکنیم که در خصوص شهدای مدافع حرم مداحی میکند.
 

, در ادامه مداحی فرزند شهید مدافع حرم محمد آژند که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) جاوید الاثر شده است را مشاهده میکنیم که در خصوص شهدای مدافع حرم مداحی میکند.,
,
, ,

در ادامه این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر و  همچین مداح اهل بیت حجت الاسلام حمید نظری نیز به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت .

,

DSC_0055_001

, DSC_0055_001, DSC_0055_001,

DSC_0058_001

, DSC_0058_001, DSC_0058_001,

DSC_0065_001

, DSC_0065_001, DSC_0065_001,

DSC_0068_001

, DSC_0068_001, DSC_0068_001]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه