اخبار داغ

وضعیت ترافیکی شنبه ۷ فروردین/ در حال به روزرسانی

ترافیک هراز، فیروزکوه، رشت و چالوس همچنان نیمه‌سنگین؛ این‌ بار به سمت شمال/ برف و باران از امروز کشور را فرامی‌گیرد

ترافیک هراز، فیروزکوه، رشت و چالوس همچنان نیمه‌سنگین؛ این‌ بار به سمت شمال/ برف و باران از امروز کشور را فرامی‌گیرد
ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه، قزوین ـ رشت محدوده رودبار و منجیل و چالوس از جنوب به شمال نیمه‌سنگین گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پلیس راه ناجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ٩ شنبه ٧ فروردین اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی، ترافیک در باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس (از ابتدای محور تا تونل 5 و محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه) و باند جنوب به شمال محور هراز (محدوده های پلور تا آب اسک ، گزنک ، تونل تکاور2 ، سه راه لاسم) نیمه سنگین گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

,

برف و باران از امروز کشور را فرا می گیرد

,

سامانه بارشی فعالی از ‌غرب وارد کشور شده و از بعدازظهر این روز بتدریج نیمه غربی و استانهای واقع در جنوب البرز را در بر خواهد گرفت که سبب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و درمناطق مرتفع بارش برف خواهد شد. این سامانه تا اواسط هفته آینده در نیمه غربی ، دامنه های البرز و شمال شرق کشور فعال خواهد بود.

,

بر این اساس وضع مناطق ذکر شده در سه روز آینده به شرح زیر پیش بینی می شود:

,

شنبه 95/01/07:

,

رگبار و رعد و برق ، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان ، زنجان و بخشهای شمالی استانهای قزوین، البرز و تهران

,

یکشنبه 95/01/08:

,

رگبار و رعد و برق ،وزش باد در خوزستان ،کرمانشاه، کردستان، ایلام ،لرستان و بارش باران و برف در زنجان ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز و تهران

,

دوشنبه 95/01/09:

,

بارش برف و باران و وزش باد و کاهش دما در اردبیل،زنجان، چهارمحال و بختیاری ،خراسان شمالی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در لرستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان ، همدان و مرکزی و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس ، غرب اصفهان و بتدریج گیلان، مازندران و گلستان

,

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١١ شنبه ٧ فروردین

,

پلیس راه ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی در استان آذربایجان غربی (محور سردشت) ، استان کردستان(محور بانه –سقز )، استان همدان (محور رزن – قزوین) بارش پراکنده باران اعلام شده است.

,

ترافیک در باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس (از ابتدای محور تا تونل 5 و محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه) و باند جنوب به شمال محور هراز (محدوده های پلور تا آب اسک ، گزنک و سه راه لاسم) نیمه سنگین گزارش شده است.

,

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

,

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١٥ شنبه ٧ فروردین

,

پلیس راه ناجا اعلام کرد: برابر آخرین اطلاعات دریافتی در ارتفاعات محور کندوان و محور هراز(محدوده های پیست آبعلی ، امامزاده هاشم و قلعه دختر) بارش خفیف برف اعلام شده است.

,

در استانهای البرز ، کردستان ، اردبیل و غرب استان تهران(اکثر محورها) ، استان قزوین (محور قزوین-کرج) ، استان مرکزی (محورهای ساوه-تهران و ساوه-سلفچگان) بارش پراکنده باران گزارش شده است.

,

ترافیک در باند جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و هراز (کل محور) و باند شمال به جنوب محور فیروزکوه (محدوده شیرگاه به زیرآب) و باند جنوب به شمال محور رودبار-منجیل (محدوده مسکن مهر رودبار) نیمه سنگین گزارش است.

,

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه