اخبار داغ

امام جمعه کیش:

عملکرد موفق و معدل بالای نیروی انتظامی در کیش قابل تقدیر است

عملکرد موفق و معدل بالای نیروی انتظامی در کیش قابل تقدیر است
امام جمعه کیش از عملکرد موفق و معدل بالای نیروی انتظامی در کل سال به ویژه ایام نوروز تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام حسن علیدادی در دیدار نوروزی فرماندهی و پرسنل نیروری انتظامی با یادآوری مزین شدن سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از عملکرد مثبت نیروی انتظامی ویژه کیش تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با بیان اینکه حوزه عمل نیروی انتظامی بسیار گسترده است گفت:  تأمین امنیت اجتماعی مردم در شهر و منازل، امنیت اخلاقی جامعه، اشراف بر حمل و نقل و تامین امنیت راهنمایی و رانندگی در خیابان ها و خارج از شهر بخش هایی از تلاش های شما در جامعه است که در بسیاری موارد مسئولیت صفر تا صد فرماندهی و رصد آن ها با نیروی انتظامی است.

,

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی اولین و آخرین کسانی هستند که مسافران در ورود و خروج خود با آن ها برخورد دارند اظهار کرد: شما اولین افرادی هستید که با لبخند و روی باز از مسافران استقبال می کنید و آخرین افرادی هستید که در زمان خروج آنان را با مهربانی بدرقه می کنید و مسافران در تمامی لحظات حضور در شهر، هنگام تفریح و سیاحت از شما سرویس دریافت می کنند.

,

وی نیروی انتظامی را از نهادهایی خواند که در تمامی صحنه ها همراه و حامی امنیت و آرامش ساکنان و گردشگران هستند و افزود: این عملکرد موفق و معدل بالا در حجمی گسترده و شبانه روزی نشان از ایثار، گذشت و معرفت این نهاد و خانواده های آنان دارد که بدون حضور پدران خانواده روزهای سال نو را می گذرانند.

,

امام جمعه کیش ادامه داد: شما با تعطیلات و تفریحات و حضور در کنار خانواده خداحافظی کرده اید و بی تردید این اقدام برای خانواده های بسیار سخت است اما از سوی دیگر این حرکت شایسته و عملکرد خوب و موفق شما جهاد در راه خدا برای شما محسوب خواهد شد.

,

وی به امنیت و ارامش موجود در جزیره کیش در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: با وجود تعداد کثیری از هموطنان در ایام نوروز در جزیره کیش به خصوص افزایش ورود خودرو در این ایام شاهد ترافیک مناسب، امنیت و آرامش و رضایت مسافران در جزیره هستیم که نشان از عملکرد موفق و معدل کارآمدی بالای نیروی انتظامی در جزیره کیش است.

,

حجت الاسلام علیدادی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: رصد نیروی انتظامی از نظر اخلاقی و امنیت به صورت شبانه روزی امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده است که با قابل تقدیر است و این تقدیر تنها وظیفه ای در مقابل خدمات شایسته این مجموعه و امیدواریم هدیه  اصلی را از خداوند متعال دریافت کنند و با صحت و سلامت کامل در خدمت نظام و جمهوری اسلامی و مردم باشند.

,

سرهنگ حسین دهکی فرمانده نیروی انتظامی کیش نیز در این دیدار با ارائه گزارش از عملکرد نیروی انتظامی ویژه کیش در ایام نوروز از همراهی و همگامی سازمان منطقه آزاد کیش در برقراری نظم و امنیت در این ایام افزود: تمامی کارکنان و مسئولان نیروی انتظامی به صورت 100 درصدی و شبانه روزی آماده خدمت در بخش های مختلف هستند و پلیس راهور، آگاهی، نیروهای سیار، پلیس فرودگاه و بندرگاه آماده ارائه خدمات به مسافران و ساکنان می باشند و هیچ نقطه ای از محدوده شهری و خارج از شهر از دید تیزبین و آگاه ماموران نیروی انتظامی دور نمانده است.

,

وی تاکید کرد: با تعامل مثبت و خوبی که بین نیروی انتظامی و سازمان منطقه آزاد کیش برقرار شده است تا امروز مشکلی در برقراری نظم و امنیت در حوزه شهری و خارج شهر مشاهده نشده است.

,

وی در خصوص وجود تصادفات خودرویی در کیش اظهار کرد: در این ایام به جز چند برخورد جزئی بین خودروها که بعضا به دلیل ترافیک در بخش هایی از شهر صورت گرفته که نیاز به کشیدن کروکی نیز نداشته مواردی گزارش نشده است.

,

دهکی افزود: شلوغی در محدوده باغ راه، بازار هرمز و فروشگاه پاندا مارکت به دلیل ازدحام گردشگران در این منطقه با خودرو و برنامه هایی است که در این مکان ها برگزار شده است که با همکاری سازمان و نیروی انتظامی این موارد نیز کنترل شده است.

,

وی به سردرگمی برخی از مسافران در یافتن آدرس های مورد نظر اشاره کرد و گفت: این معضلی است که با مسئولان سازمان در میان گذاشته شد تا برای بازه زمانی بعدی حضور گردشگران در کیش تمهیدات لازم در خصوص آن اندیشیده شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی ویزه کیش به رعایت نکردن موازین شرعی از سوی برخی از میهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: این دوستان نیز با تذکراتی که به آنان داده می شود پاسخ مثبت داده اند و در بسیاری موارد به تذکر اکتفا شده و اگر تذکر دادن در همه کشور مانند کیش به صورت مودبانه و محترمانه صورت پذیرد بی تردید مردم نیز با مهربانی آن را خواهند پذیرفت و این مورد می تواند به صورت الگویی در تمام کشور استفاده شود.

,

وی به ارائه  اجناس با قیمت های مناسب در ایام نوروز از سوی بازاریان به مردم اظهار امیدواری کرد این عمل و اقدام مناسب بازاریان تبلیغات مثبتی برای حضور گردشگران در کل سال در جزیره کیش باشد.

,

دهکی با تاکید بر ارائه برنامه و راهکار مناسبی برای استفاده از هزینه هایی که در چهارشنبه آخر سال برای ایجاد سرو صدا، ترقه بازی، سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد خطرات جانی و مالی ناشی از بازی های نامناسب در این ایام شده است گفت: ای کاش راهی برای سمت و سو دادن هزینه های سنگین میلیاردی چهارشنبه آخر سال برای سازندگی و عمل خیر شود.

,

وی از همکاران خود در نیروی انتظامی در بخش های مختلف که تمامی وقت خود را صرف آسایش، آرامش و برقراری امنیت در این جزیره مرجانی کرده و از خانواده های خود دور مانده اند کرد و گفت: جزیره کیش، جزیره ای استثنایی است که بسیاری از هموطنان در ایام نوروز به آن سفر می کنند و برقراری امنیت و آرامش ساکنان و گردشگران جزیره از اهمیت بالایی برخوردار است و برخورد مودبانه و در نهایت احترام با مردم از وظایف تمامی خادمان مردم است.

,

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش به همراه پرسنل این نهاد در دفتر امام جمعه کیش با وی دیدار و گفتگو کردند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه