اخبار داغ

گزارش مرآت از شرایط جوی استان سمنان؛

سمنان در روز 13 فروردین بارانی است/ وزش باد شدید در استان

سمنان در روز 13 فروردین بارانی است/ وزش باد شدید در استان
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان گفت: احتمال بارش برف و باران در روز طبیعت در استان سمنان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادیا میر شجاع رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت  در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان گفت:  یک سامانه بارشی به استان از عصر امروز ورود پیدا می کند و این وضعیت در روز ۱۳ فروردین هم وجود خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت  ,

وی  با بیان اینکه در 24 ساعت آینده هوای سمنان کمی ابری تا قسمتی ابری است، افزود: در اواخر وقت امروز و روز جمعه افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و بارش باران در استان پیش بینی می شود.

,

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان همچنین تصریح کرد: در ارتفاعات و مناطق سردسیری احتمال بارش  برف و باران وجود خواهد داشت.

,

میرشجاع به مسافران نوروزی توصیه کرد: آبگرفتگی در برخی مناطق وجود دارد که باید موارد ایمنی را رعایت کرده و از برپا کردن چادر و توقف طولانی در بستر و حاشیه رودخانه ها در این مدت خودداری کنند.

,

میرشجاع  با بیان اینکه دمای هوای سمنان هم اکنون کمی ابری است اظهار کرد: هم اکنون دمای هوای سمنان 10 درجه سانتی گراد است.

,

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در خاتمه اظهار کرد: بیشینه دمای هوا در 24 ساعت گذشته 20  و کمینه آن 5 درجه سانتی گراد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه